"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 21. februar 2010

Noen gamle oppussings prosjekter.

Da tenkte jeg å starte med å vise 2 oppussings prosjekter som meg og kjæresten hadde i fjor.

Her ser du en kleskommode jeg fikk av Mona. Hun ville ikke ha den lenger og det ble jeg veldig takknemlig for :). Jeg hadde tidligere fått 1 som var nesten lik av min far som jeg pusset opp på samme måte. Denne var rød, så ble den matt svart og den skal stå på soverommet som jeg holder på å fikse opp (bilder av det kommer senere). Da har meg og kjæresten 1 kommode hver. Kjekt!




(Kommodene kommer kanskje til å få noen stickers på seg, men jeg har ikke helt bestemt meg for hva som skal stå enda.)

Og her er 1 kommoder som jeg fant på loppa. Jeg kjøpte 2 stk for 50,- (skikkelig kupp!!), men har bare tatt bilde av 1. De gikk fra en fantastisk grønn til matt svart. Det er ikke så enkelt å se, men de ble pusset ned litt i etterkant sånn at detaljene skulle synes bedre. Litt svart-chabby-chic :).




Jeg synes de ble kjempe fine, og gleder meg til nye prosjekter. Hva synes du?
Kom gjerne med noen tips!

Ha en alldeles nydelig dag!

1 koselige kommentarer:

cecci85 sa...

ååå*sikle* det nederste skapet var helt nydelig <3

Related Posts with Thumbnails