"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 26. februar 2010

Snart ferdig.




I morra er den store dagen. Jeg gleder meg så mye!! Vi skal flytte inn på det nye soverommet. På bildene ser dere at det er veldig uferdig. Men sengen er i allefall ferdig beiset. Men hvor er madrassen, lysene, nattbord og pyntet? Det kommer! Og når alt er ferdig og flott da kommer bildene her på bloggen. Ha en kjempe fin kveld, jeg må legge meg tidlig i dag slik at jeg har masse energi på jobben OG når jeg kommer hjem.

Ha en fin kveld folkens.

1 koselige kommentarer:

På landet sa...

Hei, takk for hilsen hos meg. Her i huset brukes norgesglass til det meste.
Soverommet ser jo veldig bra ut, blir spennende å se det ferdig.

Ha en forsatt fin helg.

Related Posts with Thumbnails