"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 28. februar 2010

Vårfølelse




Jeg bare elsker denne pyntegjenstanden. Husker ikke hva denne tretypen heter, men jeg har i allefall et sånt tre i hagen (heldige meg!). Så når den mistet noen av grenene sine i sommer så tenkte jeg at jeg kunne prøve å lage noe av det. Dette ble resultatet og jeg er kjempe stolt. Sommerfuglene kjøpte jeg på Mester Grønn for en billig penge (3 for prisen av 2) og de små hjertene kjøpte jeg i en eller annen hobby butikk. Kunne jeg valgt så ville jeg vel hatt slik pynt i alle rom, men det kan jo fort bli litt for mye av det gode.

Nå er det tid for en sen frokost. Ha en fin dag!!

2 koselige kommentarer:

Berit T sa...

Hei og hyggelig at du ville være med på mitn jubileumsfeiring.

Fin trollhassel du har pyntet.
Jeg har også slike tre i hagen, tre stykker, og har faktisk tatt bort mange, de vokste så mye at jeg hadde ikke plass.

Ha en fin søndag videre.

cecci85 sa...

ååå nydelig!!!!

Related Posts with Thumbnails