"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 28. mars 2010

5 lilla ting.

Da ble jeg utfordret av Randi med bloggen Borte bra, men hjemme best Kjempe morro!!

"Hei på deg! Tar du en utfordring fra meg på en fredagskveld? Er blitt utfordret fra en annen blogg om å finne og fotografere 5 ting i gang, stue eller kjøkken som er grønne. Ikke helt lett, jeg sleit litt:) Så skal jeg gi utfordringen videre med en annen farge. Gir deg herved utfordringen med fargen lilla. Er du med?
Randi:)"

Jeg har kanskje ikke vært så rask, siden jeg fikk denne utfordringen på fredag, men NÅ er jeg ferdig. Det var veldig vansklig for det er så mange forskjellige typer lilla (synes jeg da.. rosa lilla, mørke lilla, vanlig lilla), så jeg håper mine utvalg blir godkjent :P.








Slik! Endelig ferdig *puh*

Da vil jeg gjerne utfordre den stilige bloggen til MyFie til å finne 5 turkise ting i sin stue, gang eller kjøkken. Lykke til!

Husk også give awayen min!!! Tror ikke vi er mange dagene unna en trekning nå *Spennende*. Jeg må også takke for så mange gode kommentarer som jeg har fått siden jeg startet for litt over en måned siden. Det er jo helt utrolig! :D Ha en fin påske.

Klem Madelen

3 koselige kommentarer:

Randi sa...

Hehehe, godt jobba!
Klem, Randi:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Lilla ja, den var vrien ;) Eg fekk raud, i min utfordring. Sleit med den og!:) Men gjekk til slutt!
Ha ein strålande kveld:)
Klem

trine sa...

At du har fått mange kommentarer er ikke så rart for du har en alle tiders hjemmeside Madelen:=).
Keep up the good work!
Jeg må kikke iallefall to ganger daglig.Sånn har det bare blitt.

Related Posts with Thumbnails