"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 9. mars 2010

Books.. I got a few.

De som kjenner meg vet at jeg er en bok-entusiast. Jeg elsker å lese bøker og å kjøpe dem :P. Så her vil jeg vise dere en av Markør bokhyllene mine. Den er overstappet! Jeg skulle gjerne hatt mer plass til flere bøker her hjemme.





Jeg håper på å få gjort noe med det til sommeren. Jeg vil gjerne bygge opp ett hyllesystem på en av veggene med hylleknekter i smigjern og hvite plater. Og da passet det at jeg var innom en søt liten interiør butikk i Horten som heter "Creme de la creme" og der hadde de akkurat fått inn noen supre, hvite knekter som jeg ønsker meg. De kostet 99,- og 149,- stk (jeg fikk ikke tatt bilde av de).

Så de skal jeg kjøpe meg når neste lønning kommer inn (på tross at jeg ble 8.500,- fattigere i dag pga. bilen... ÆSJ).

Klem Madelen

3 koselige kommentarer:

Sophie Mari sa...

Godt å se noen med bøker i hylla si, min har bare 10 hobbybøker :/
Men nå er jeg en traver på biblioteket, så å lese kan jeg. Til min manns store fortvilelse.
Håper du får en fin dag!
Klem fra Sophie Mari

trine sa...

Du er ikke bare en bok entusiast -dette er ren skjær lidenskap,spør du meg!Misunner deg hvert eneste eksemplar:),nei da!
Beundrer deg for dine valg,for bøkene er så vakre, og jeg nyter synet hver gang jeg er på besøk.
Særlig imponert over at mange er på engelsk, noe som er helt ukomplisert for deg.Flinke Madelen:)

Aqua-lady - interiør og hverdagsglimt sa...

Heisann.
:)

Jeg har også ei bokhylle som er helt sprengt med bøker. Har ikke plass til flere, så jeg må vel bare begynne å pakke vekk noen... (he-he)

Måtte inn og kike på bloggen din (fin blogg, forresten!!) etter besøket ditt. Og der fant jeg globusen ;) Den er veldig stilig, ja. Tok seg bra ut i hyllen din. :)

Ha en flott dag videre.
:)

Related Posts with Thumbnails