"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 1. mars 2010

Det "nye" soverommet.

Som jeg sa tidligere så var gårsdagen den heldig dagen hvor vi kunne flytte over til det nye soverommet. Gjett om jeg har gledet meg! Så da har jeg (forgjeves) prøvd å pynte litt, men er ikke helt fornøyd. Vi trenger fremdeles nattbord (synes jeg). De glass bordene er skikkelige kjipe. Jeg hadde sett for meg 2 mørke nattbord som var på salg til 350,- stk på www.sofiesvilla.no, men de ble snappet opp rett forran øynene på meg. Sukk! Siden det ikke blir de nattbordene så smører jeg meg heller med litt tålmodighet og venter med å finne noen på loppa til sommeren.

Men missforstå meg rett. Jeg ble KJEMPE fornøyd med det nye rommet. Det ble mye mer koselig og romantisk enn det jeg hadde trodd. Så da er det bare å gi rommet litt tid til å modnes på. Som min mamma sier "En kan jo ikke få alt man ønsker seg med en gang.." hehe.

FØR




ETTER






PS: Der hvor de 2 stolene står skal vi få oss 2 fine nye skittentøyskurver. Slik at klærne ikke havner på gulvet hele tiden (Fy Madelen!!)

Ha en nydelig kveld folkens.

3 koselige kommentarer:

trine sa...

Her ble det stor forandring .At dere to kan få til ting er herved stadfestet.Synes resultatet er kjempebra og kunne tenkt meg å sovet der selv:).
Det med hver sin klesdunk er jo helt ypperlig tenkt.Det hadde ikke falt meg inn i det hele tatt he he men så er det ingen som har beskylt meg for å være kreativ heller!

Severin Borge sa...

Master bedroom, kjærlighetshula, soverommet, horisontal kosekrok. Kjært barn har mange navn og du gjør det bare så koselig.
Du er Best!

Anita S Home and Wine sa...

Hei
tusen takk for hilsen på siden min. kjempekoslig soverom du har. Veldig smart med 2 skittentøys dunker. Hos oss er vi 3 på 1 stk - du kan tru den ofte er full
hilsen Anita S

Related Posts with Thumbnails