"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 30. mars 2010

Enda en klokke.




Enda en klokke jeg ønsker meg, men denner er litt mer overkommelig i pris. Tror det var 349,- på Wallas Verden (Kjempe fin nettbutikk!!).

Ha en fin påske.

Klem Madelen

5 koselige kommentarer:

Sophie Mari sa...

Heia - Synes de klokkene er utrolig nydelige. Har en onkel som samler på klokker. Det er et barndomsminne når jeg fikk se på alle klokkene.

Nå har jeg (endelig) tatt utfordringen din :) Det var vanskelig, men gøy. Fant blant annet et gammelt smykke som jeg har glemt!

Håper du har en fortsatt fin påske!
Klem fra Sophie Mari

Randi sa...

Kjempefin klokke! Har egentlig aldri vært så opptatt av klokker, men ser jo nå at de kan være veldig, veldig flotte.

Håper du koser deg i påskeferien:)

Klem:)

trine sa...

Åhhhh de klokkene var bare helt uforglemmelige.:=).
Jeg kunne også ønsket meg disse!

Mona Christin sa...

Fine klokker. Husker at min mormor hadde en slik klokke og den var gammel. Og klokker er jo så dekorative og.

Klem fra Mona C♥

åshilds villa sa...

kjempe koseli stue..nydeli de var de runde putene,,ønsker deg en riktig god påske..klemmer fra åshild

Related Posts with Thumbnails