"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 2. mars 2010

Ferdig lest..



Jeg gikk rundt på jobben her om dagen å så litt på de nye bøkene vi hadde fått inn. Til min store forundring og glede så hadde vi fått in "Alice in Wonderland".

"Den har jeg alltid hatt lyst på!", skrek jeg ut. Jeg snappet den opp med en gang og la den på bakrommet. Så til den ringe summen av 80,- så ble den min.. *glede*. Og nå, ca. 1 uke etterpå, så er den ferdig lest. Nå pryder denne flotte boken bokhylla mi (sammen med maaange andre bøker.

Så da er jeg helt klar for å dra på kino å se den nye filmen.

Ps: Johnny Depp er med *glis*.

Klem Madelen

2 koselige kommentarer:

Kaoskontroll sa...

Takk for hyggelig kommentar! Og generelt er jeg helt enig med deg (noe alle mine brune møbler trolig viser ;)). I et annet rom... ja la oss si et stort kjøkken i landstil... ville jeg latt skjenken være ubehandlet, men den blir for ru i forhold til de andre møblene i min tv- stue. Det er større fargeforskjell enn man ser på bildene, og ikke minst er som nevnt overflaten mye ruere. Så den blir nok malt, når jeg engang har tid. Den står i kø med vel 15 andre møbler. ;)

Klem

trine sa...

Det er en opplevelse å bare se på alle de lekre bøkene som finnes hos deg Madelen.Smykker er de:).
Ekstra artig er det også at de er lest og virkelig ønsket.

Related Posts with Thumbnails