"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 10. mars 2010

Fotoentusiasten har sniki rundt i huset.

Kjæresten fikk ånden over seg i går og tok noen bilder som jeg kunne bruke på bloggen. Tusen takk!

Peisen i stua.


Pyntekrok i entreen.


O Store (LILLE) Bad.


Skal snart blogge litt om badet mitt. Jeg trenger bare en fridag sånn at jeg får vasket det helt ned. Og så har jeg IKKE NO pynt der, så det synes jeg blir litt stusselig, men vi får se hva som skjer til uka.

4 koselige kommentarer:

Gammelstuen sa...

Hei!
Så artig at du har lagt deg til som følger på siden min ;)
Og for et særdeles vakkert bilde du har på startsiden din, du har virkelig fanget lyset på en fantastisk måte.
Har kikket på bloggen din også; du har mange spennende prosjekter det blir fint å følge med på. Ha en god kveld ;)

Bettum Villa sa...

Tusen takk, Gammelstuen. Så koselig kommentar på bilde, men det er jo selvfølgelig ikke mitt :P. Det er bare et "låne-bilde" til kjæresten får laget en collage-bilde av huset mitt til meg. Da blir det byttet ut :).

Ha en super fin kveld du også!

Berit sa...

Så flott et bilde du har på startsiden din. Nesten litt trolsk. Ser det ikke er ditt, men fint var det!!
Så hyggelig kommentar du la igjen på bloggen min.
Syr gjerne slike poser på bestilling om du ønsker det, de er virkelig fine.
Ha en fortsatt fin dag og jeg vil nok stikke innom igjen.
Klem Berit

trine sa...

Det bade er bare "lækkert" selv om jeg skal være enig i at det er lite.Har mye med taket å gjøre at en får den følelsen.

Related Posts with Thumbnails