"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 31. mars 2010

Før/etter stua mi.

Fysj! Se på denne rote-stua!!



Nå har ikke Madelen vært flink på en stund. Men det skulle det endelig bli gjort noe med. Jeg fikk lønning i går og gledet meg skikkelig til å ta en tur på venne-salget til Kid.

Her ble resultatet:





Jeg kjøpte 4 puter (2 runde og 2 firkantede) og en rund duk til stuebordet. Synes det ble kjempe koselig og det tømte ikke lommeboken helt heller. Det kom på 407 kr. Morro!

Vil gjerne vise flere deler av huset etterhvert, men føler at det må bli litt mer bloggifisert først :P Teit, men sant.

Håper alle har en god påske?

Klem Madelen.

PS: Minner om at jeg holder trekning i give awayen min i morra rundt 5 tiden. Gleder meg!!

6 koselige kommentarer:

Randi sa...

Så fint det blei! Helt utrolig hva litt stæsj kan gjøre:) Nydelige puter du har kjøpt.

Ha en fortsatt fin påske!

Klem:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ååå! Du har kjøpt dei runde putene på KID som eg har så lyst på!! Hmm..lure på om eg skal ta ein telefon te søstra mi! hehe..
Det vart kjempekosleg i stova di :) Spent på trekninga di imorgen!
Klem

trine sa...

Lækkert, bærre lækkert ble det:=)

Lykkeliten sa...

Så fint det ble! Vennesalg på kid er alltid verdt å gå på;-)

Camilla sa...

Kjempe fint ble det =) herlig at man slipper en tom lommebok bare fordi man vil forandre litt hjemme...

Håper påsken er fin!
Klem C.

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Sååå koselig at du vil delta ♥ Lykke til :))

Kjempeflott blogg og kjempelekker bakgrunn ♥

Stuen din var kjempeflott , og for en søt voff da!!!!

Ønsker dej en herlig påskehelg ♥

Hopp & Sprett fra mej :)))

Related Posts with Thumbnails