"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 1. mars 2010

I dag har jeg vært kreativ.

I dag var jeg i det kreative hjørnet. Jeg hadde tre sorte rammer på soverommet som jeg gjerne ville fylle med noe fint. Så da dro jeg til hobby butikken på Stokke å kjøpte meg noen blå blomster, farvede stikkbinders, klistremerke-bokstaver og noen fine mønstrede ark.





Jeg så for meg at jeg skulle skrive noen fine ord og så putte blomstene rundt omkring, men det jeg fant ut når jeg var godt igang var at jeg hadde ikke så veldig mange bokstaver av hver. Så da måtte jeg tenke meg godt om på hva jeg ville skrive.
Resultatet ble to rammer som det står " I love you ... Always" i og en ramme hvor det står bursdagen til meg og kjæresten og "Love" i midten.





Søtt og romantisk ;)eller hva?

3 koselige kommentarer:

åshilds villa sa...

åå det var jo kjempe søte bilder..klem fra åshild

Severin Borge sa...

Flink jente!
:)

Bettum Villa sa...

Tusen takk Åshild. Flott at du la deg til som følger. Det gir meg skikkelig inspirasjon til å fortsette.

Og tusen takk min kjære, elsker deg!

Related Posts with Thumbnails