"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 17. mars 2010

Jeg vant!!

Som dere ser (på siden av bloggen min) så er jeg jo med i endel Give away's. Og i går var jeg så utrolig heldig at jeg ble trukket ut som vinner i My Fie sin konkurranse. Det er første gang jeg har vunnet noe her i Blogglandia og det er veldig morro.

Dette var det jeg vant:



Så da gleder jeg meg utrolig mye til å gå å hente posten de neste ukene.

Klem Madelen

Ps: Jeg har også tenkt til å ha en Give away snart, så dere får følge med ;).

1 koselige kommentarer:

Camilla sa...

Gleder meg til GiveAway ;)

Ja her kan det meste stå i fred, helt utrolig egentlig. Men han er jo ikke alene i huset, så skulle han ødelegge noe er vi ikke langt unna. Men det går overraskende bra til at han er 4mnd gammel =)

Klem C.

Related Posts with Thumbnails