"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 7. mars 2010

Kjøkkenet mitt.

Jeg har hatt fri helg (for en gangs skyld) og da fikk støvkosten og moppen komme frem. Huset ,og spesielt kjøkkenet, fikk en skikkelig shinings. Mest fordi jeg hadde så lyst til å vise dere kjøkkenet mitt, men da måtte det jo også se litt fint ut, ikke sant? Så jeg håper dere liker det.






Jeg har mange planer for kjøkkenet i år. Jeg har først og fremst lyst til å skaffe meg en søt liten gardin til det lille vinduet. Tenkte kanskje det ville hjelpe til med å gjøre kjøkkenet litt mer gammeldags/nostalgisk, men jeg blir jo liksom aldri helt sikker før jeg får sett det oppe (typisk :P).

Jeg skal også prøve å få bytta ut kjøkkenvinduet. det er gammelt, stygt og full av døde fluer og det trekker også som bare det, og det er jo selvfølgelig ikke bra. Så bort skal det!

Jeg skal også kvitte meg med det kjøkkenhjørnet (som er avbildet i forrige blogginnlegg) og skaffe meg en benk og noen hyller, slik at alle de glasskrukkene og spesielt den fæle mikrobølgeovnen skal få et nytt hjem på hylla. Men hva skal jeg ha på benken da tru? Når den tid kommer så blir det blogg-saumfaring etter inspirasjon. Gleder meg!

Ha en alldeles nydelig søndag.

Klem Madelen

3 koselige kommentarer:

trine sa...

Kjøkkenet er fullt av muligheter og jeg er helt enig med deg i å få en benk under overskapene og sette micro og eventuellt kaffe/te kokere der.Da kan du investere i en lekker stor morter ,trefjøl,kniver av mange slag på list,eggekurv i netting med blomsterranke osv osv:=).
Ellers så er mange ting kjempelekkert ved hjemmet ditt.Husk at det er en kunst å kunne være fornøyd.

Anonym sa...

Så fine bilder og flotte detaljer. Du gjør det så hyggelig og du gir oss et inntrykk av at dette er noe du virkelig liker. Takk for at du deler dine ideer og tanker med oss. Klem fra Trine og Pappa :)

Daisys home sa...

Koselig med kommentar ifra deg!Flott kjøkkenet ditt med masse fine detaljer,tøff det armaturet!Ha en fortsatt fun kveld,klem sissel

Related Posts with Thumbnails