"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 21. mars 2010

Klokker

Å gjøre et hjem til et hjem er ikke lett, det skal gudene vite. Som ny blogger her i BLOGGLANDIA så har jeg virkelig fått øynene opp for hvor mye utrolig en kan finne på i sitt eget hjem. Det er så mye som skal passe sammen. Så mye som skal pyntes og fikses og males.. Og noen gang ser en ikke lyset i tunnelen. Men jeg slapper av og tenker "nå kommer våren og LYSET".

Det jeg skal frem til er at jeg skjønner nå at jeg ikke klarer det alene (les:all den pyntinga). Jeg trenger inspirasjon. Kall meg gjerne en copycat (av det positive slaget) for ser jeg noe nydelig så vil jeg også ha det. Etter min egen stil og lommebok selvfølgelig.

Derfor vil jeg gjerne vise dere noen av mine inspirasjoner. Jeg elsker gamle nostalgiske klokker. Så i går satt jeg på internett å så etter drømmeklokka. Her er noen av funnene.



(Kilde: google search: watches)

Her er mine egne klokker. Ikke fullt så mange enda, men det hjelper :P. De kommer fra loppa, Jysk og Clas Ohlson.


Ønsker dere alle en flott søndag!

(Her skal det vaskes og ryddes opp etter en periode med sykdom. Rart hvor rotete det blir da.)

Klem Madelen

7 koselige kommentarer:

åshilds villa sa...

hei..kjempe koselie klokker..ha en fin søndag..klem åshild

Anita S Home and Wine sa...

Takk for koselig hilsen hos meg..
Her i huset har "far" gitt opp å mene ting ang interiøret - sånn blir det etter nesten 18 år sammen ;)
koselige klokker du viser.
god søndagskveld
hilsen anita s

Kaoskontroll sa...

Takk for både lykkeønskninger og gode råd! :) Ifølge BMI er jeg lett overvektig... men jeg har liksom "alt" rundt mage og rygg, så litt proposisjon hadde i det minste vært noe! ;) Får håpe dette går greit, for ellers blir det jo litt flaut, etter å ha annonsert det på denne måten. ;)

Klem

Love Peace Pionies sa...

takk for koselig besøk på bloggen min:)
så mange fine klokker!!! husker godt min morfars lommeklokke... det er noe spesilet med dem..
snart natta....
klem

trine sa...

Åh så morsomt det er å bare titte innom din blogg Madelen:=)!
Gir meg livslyst og masse glede.
Dra på kurs i et par dager ,heeeelt til Holmestrand he he..

Cathrine sa...

Oj, ja så mange fine klokker! Det er jo ganske viktig med klokker i et hus! Jeg savner f.eks. en på badet - godt å ha å kikke på om morgenen særlig (hvor mye tid har jeg igjen - rekker jeg litt ekstra stæsj...). Kjempefint med litt inspirasjon!
Hilsen fra Cathrine

Sophie Mari sa...

Åh nydelige klokker!

Håper du får en fin uke!
Klem fra Sophie Mari

Related Posts with Thumbnails