"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 14. mars 2010

Knagger.

Her om dagen så satt jeg i soffan og funderte litt (noe jeg ofte gjør). Jeg tenkte på de hvite knaggene som jeg kjøpte til soverommet for en uke siden.



De passet egentlig ikke så godt til soverommet som jeg hadde håpet på. Jeg grøsset på ryggen over at jeg kanskje (IGJEN) hadde gjort et bomkjøp. Det blir jo gjerne en del av dem i løpet av året. Men etter videre fundering så gikk det altså helt greit. Knaggene ble forvist fra soverommet og ble møtt med åpne armer på kjøkkenet i steden for. Der skal jeg jo snart skru opp noen fine hvite hyller med smijerns-knekter, så da blir det perfekt (håper jeg :P).

MEN jeg trengte jo fremdeles knagger på soverommet. Så da fant jeg noen tidligere kjøp på et av de andre rommene *lurt, tenkte Madelen*. Gjenbruk er jo tross alt det beste. Må ikke ha nytt hele tiden (selv om det selvsagt er veldig gøy med nytt).



I senere anledning skal jeg jo selvfølgelig vise frem knaggene i sine nye "hjem". Ha en flott helg alle sammen.

Klem Madelen

3 koselige kommentarer:

Livet i Parkvegen sa...

Takk for koselig kommentar på bloggen min, det er så hyggelig med ein hilsen:) Nå har møblene fått innhold også! Ser du har samme gleden av lopper som eg, har heilt fått dilla på gjenbruk, det er så moro. Ha ein flott søndag! PS om knaggene dine ikkje finner sin plass får du gi eit vink, dei hadde passa veeelig fint i mitt hobbyrom:)

Bjørg sa...

Dei hjerteknaggane har eg i enkle. Kjempefine :) Har ikkje fått hengt opp mine endå..hehe..ting tar tid ;)
Klem

Randi sa...

Så kjekt at du har kikket innom bloggen min:)
Kjempefine de hjerteknaggene da, sånn skulle jeg også hatt.
Randi:)

Related Posts with Thumbnails