"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 12. mars 2010

Lader opp til loppemarked.

Da sitter jeg her i soffan å lader opp til mitt årlige loppemarked-maraton. Jeg skriver en liste over alt jeg er på jakt etter.

*Først og fremst ønsker jeg meg en liten settekasse. Som jeg kan sette alt nipset mitt i.

Det er ikke så mye nips enda, men den vokser litt for hvert år.

Så ønsker jeg meg:

*Nattbord, 2 stk. Nostalgiske og robuste.

*Rundt spisestuebord med matchende stoler.

*Databord/Arbeidsbord til kjæresten.

*Pynt til kjøkkenet f.eks. norgesglass og gamle kasser.

* Og noen store skittentøyskurver.


Ellers så ser jeg jo bare etter skatter som varmer hjertet mitt. Og de kjenner man som oftest ikke igjen før en ser dem.

Ha en kjempe fin dag folkens!

Klem Madelen

3 koselige kommentarer:

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gleder meg til å høre mer fra loppeturen din. God helg fra Siv

Kaoskontroll sa...

Tusen takk for hyggelige ord! :)

Lurt å sette opp en liste over hva man ønsker seg og faktisk trenger. Jeg pleier å komme hjem med mye jeg egentlig ikke trenger, og noe av det havner dessverre rett på loftet... til bruk en eller annen gang... kanskje! ;)

Den trappen deres kommer til å bli kjempefin! Skulle ønske jeg hadde trapp av den typen, men her er det skikkelig 80- talls trapp av billigste sort. Og ny trapp er dessverre så dyrt at jeg får leve med den.

Ønsker deg en riktig god helg! :)

hverdagsgodteri sa...

Takk for koselig hilsen hos meg.:)
Ja er det ikke gøy med loppemarked, gleder meg fælt til de begynner her også! Det er vel ikke noe spesielt jeg ser etter akkurat nå, men ganske mye jeg jakter på når jeg er der allikevel.;)Gamle håndarbeider f. eks.:)

Related Posts with Thumbnails