"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 20. mars 2010

Lamper.

I dag har jeg vært på bursdagfeiring hos min svigersøster. Datteren deres fylte 1 år. HURRA, sier jeg da!!

Mens det ble delt ut kaffe og kaker så ble det også knipset noen bilder av de flotte lampene rundt om i huset.






Synes de kan være stolt over en slik flott samling av lamper. Her i huset er det nesten bare kjedelige eksemplarer, men en vakker dag får vel også jeg, som mange andre, skiftet til noen kule industrielle zink lamper *sikle sikle*.

Ha en fin helg, folkens!

Klem Madelen

PS: Hadde noen bilde problemer så jeg måtte legge ut noen "nye" bilder, så komentarene stemmer ikke lenger overens.

5 koselige kommentarer:

Randi sa...

Kjempeflotte lamper!
Setter gjerne noen av disse på ønskelista jeg også:)
Klem, Randi

Sophie Mari sa...

Å masse nydelige lamper. Jeg likte den nederst til venstre ♥
Klem Sophie Mari

Lykkeliten sa...

Åh, den øverst til høyre og neders til venstre var akkutar noe jeg kunne trengt;-) Skikkelig fine lamper!

bea-cici sa...

hei
ser vi liker samme lamper ..
kunne heller ikke la være å se at du like twillight. ikke så mange som vet det, men jeg er blodfan at twillight sagaen. så new moon igår på dvd...det blir reprise ikveld..for å si det slik ;)
ha en fin søndag
klem bea-cici

Lille Liljehvit sa...

Hei hei :)

Takk for kommentar på bloggen min :)

Jeg er også veldig glad i støpejern, og jeg er alltid på utkikk etter slike skatter, enten om det er nye i butikkne, eller gamle på loppis :)

Gratulrer med ny blogg :) Ser at du ikke har holdt på så lenge. Så da må man jo nesten si Velkommen til Bloggeland :)

LiljeHvit

Related Posts with Thumbnails