"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 23. mars 2010

Selvangivelsen



Jeg klarte ikke vente på papirutgaven...
Det ble heldigvis gode nyheter for meg dette året. Så hvem vet, kanksje jeg har råd til å bruke de pengene på noe morsomt i år. Selv om jeg tviler. Er alltid så fornuftig jeg :P.

Håper dere andre også får gode nyheter.

Klem Madelen

6 koselige kommentarer:

Camilla sa...

Ja jeg må inn å titte der! Får se om jeg finner de pinkodene først.

Så bra med gode nyheter, litt penger til sommeren er jo alltid kjekt =)

Klem C.

Lilla Kullan ♥ sa...

Kram till dig gumman. Hoppas att du har en bra dag. Här snöar det hela tiden.
Stina

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

JAAA!! Eg og fekk igjen :) Gratulerer til deg!

Klem

nr14 sa...

Jeg VET det blir restskatt;(

Veldig flotte bilder av esker i innlegg under her.

Sugarflies sa...

Selvangivelsen er alltid like spennendes!
GENIALT at man kan stilne nyskjerrigheten ved å logge seg på nett, du var ikke den eneste!
Våren blir så mye bedre, hvis man er en av de heldige som får igjen og kan DRØMME litt om alt man kan realisere med summen man får.

Klem
ADA

Ingvild sa...

Jeg har ikke vært og tittet - er litt redd for resultatet så jeg venter på papirutgaven jeg;)

Tusen takk for hilsen hos meg,
Ha en fin kveld,
klem,I

Related Posts with Thumbnails