"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 25. mars 2010

Søm- og interiørbøker... I WANT!












Det ble endel bilder dette... hehe.

Bestiller nesten alltid bøkene mine fra England. Fordi det er billigere og tollfritt. Pris er alltid en viktig faktor når en har dårlig råd. Skulle kanskje tatt en liten bok-kjøper-pause, men det har jeg ikke lyst til. Bøker er min lidenskap, ved siden av interiør selvfølgelig. Skulle ønske interiør nettbutikkene i utlandet også var tollfrie (uansett beløp, eller i allefall hevet grensen til 1000 kr). Da hadde det blitt litt mer shopping av det også *skummelt*.

Ta deg en titt på www.amazon.co.uk så kanskje du også finner deg noe fint.

Klem Madelen

PS: "Click to look inside"-knappen fungerer ikke på siden min, men du kan jo sjekke ut disse bøkene på amazon selv.

9 koselige kommentarer:

Ingvild sa...

De bøkene der så ikke dumme ut! Tusen takk for tipset!
Klem,I

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Eg elsker bøker :) Jobba i bokhandel i 5 år:) Mange fine du har sett deg ut der:)

Klem

Bettum Villa sa...

Jeg elsker bøker selv (som dere ser). Jobbet i bokhandel nå i snart 2 år og elsker det også.

Livet i Parkvegen sa...

Her var mykje stilig, så dette må sjekkes ut:) Er også veldig gla i bøker! Ha ei fin helg:)

ANETTESHUS.COM sa...

Mye fristende!! Takk for tips!

Ha en fin helg:)

Klem klem
Anette

Randi sa...

Hei på deg! Tar du en utfordring fra meg på en fredagskveld? Er blitt utfordret fra en annen blogg om å finne og fotografere 5 ting i gang, stue eller kjøkken som er grønne. Ikke helt lett, jeg sleit litt:) Så skal jeg gi utfordringen videre med en annen farge. Gir deg herved utfordringen med fargen lilla. Er du med?
Randi:)

-Mia- sa...

Hei, dette så ut som mange fine bøker!! :-) Skulle ønske jeg kunne sy.. :-) Ha en fin lørdag! Klem

Hilde Heimdal sa...

ja du driv ved farge hørtes lurt ut !!! :)

AnnaJohanna sa...

Heisann, tusen takk for bra tips!! Dette må jeg sjekke ut!!

Ønsker deg en flott påske!!

Klem Johanna

Related Posts with Thumbnails