"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 11. mars 2010

Trappen: del 1




Som dere selvfølgelig ser så er dette trappen min. Jeg synes den er veldig pen, men det fremgår veldig klart at den trenger litt kjærlighet nå til sommeren. Nå som jeg har fått en slipemus så skal jeg snart starte med å pusse ned de værste merkene og deretter så kan meg og kjæresten sparkle og male den. Jeg gleder meg ikke til arbeidet, men jeg gleder meg veldig til sluttresultatet.

Og så er det viktig at vi får malt med sånn "sklibeskyttelse-støv" slik at jeg slipper å være redd for å dette ned trappen igjen og igjen. Det er ikke no godt.

Når det gjelder farge på trappen så heller vi mot en eller annen gråfarge. Lys grå.

Klem Madelen

5 koselige kommentarer:

trine sa...

Trappa de er som et smykke:)i gangen.
Men det er farlig at den er så glatt, så jeg synes det er så bra at du har en super kjæreste som kan komme med noen faglige råd til tiltak her.
Dessuten så er det flott å legge vedlikehold til sommeren for da kan du jobbe i bikini og gå ut og inn og drikke iste og hvile deg mellom slaga.
Når kvelden er der kan dere ta kveldsvasken i Langevannet og spare masse strø:)

trine sa...

Strøm skal det stå:)!

Camilla sa...

Nydelig trapp! Skal den males i samme farge eller prøve noe nytt?
=)

Bettum Villa sa...

Tusen takk! Vi skal nok prøve no nytt, Camilla. Den fargen som er nå er ikke no særlig. Blir vel en grå nyanse av et eller annet slag.

House of Rock! sa...

Jeg likte trappa som den er jeg :)
Vi skal og ta trappene her, den ene skal vi legge parkett i. Da vil den matche gulvet. Gleder meg :)

Related Posts with Thumbnails