"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 24. mars 2010

Sweet memories

Her er en liten ønskeliste fra Sweet Memories. En fabelaktig farverik nettbutikk.

Garden Kit: 339 kr

Poster: 245 kr.

Støvkluter: 55 kr.

Baking Kit: 189 kr.

Nålputer: 95 kr.

Car Wash Kit: 185 kr.

Poster: 220 kr.


Vil ikke si at jeg er ei utpreget rosa-jente, men jeg synes bare de settene var så stilige og morsomme. Derfor havner de på ønskelista.

Ha en fin kveld.

Klem Madelen

3 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kor mykje fint!!! Eg er ei utprega rosa jente, så dette blir paradis ;) skal sjekke ut nettsida med ein gong :)Kosleg at du likte kjøkkenet mitt! Sjølv om eg kan shoppe igjen, så klarte eg faktisk å beherske meg..litt ihvertfall ;)
Klem

kate sa...

Kjempelekkert!!!! Falt spesielt for den blomstrete støvkluten:) Kanskje det kan bli litt mer lystbetont å tørke støv;)
Ha ei fortsatt fin uke,
klem fra Kate:)

atinybitofheaven sa...

Så mye lekkert :-) Takk for titten.. elsker at sterke farger blandet med pasteller er "in" nå :-)

Ha en flott kveld :-) klemmer

Related Posts with Thumbnails