"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 30. april 2010

Deilige fridager i møte.

Som de fleste andre så har jeg også langhelg. ÅH, så deilig. Håper på flott vær og masse tiltakslyst. Må bare bli ferdig med noen av mine prosjekter nå snart (les: male kjøkken og trapp + klippe hekken). Har jo alt som er av maling i boks og hekksaksa venter på meg (bildet) , så da er det bare meg det står på.



Jeg er en slik person som vanligvis liker å få ting gjort ferdig med en gang eller så plager det meg hver gang jeg ser på det. Men timene i døgnet strekker rett og slett ikke til. I allefall ikke når lysten forsvinner også, MEN la oss håpe at den kommer å griper meg i morra tidlig!

Ellers så skal jeg koser meg med nyeste utgave av "Vakre Hjem og Interiør". Et av mine favoritt blad.

Da regner jeg med at lysten kommer tilbake.

Håper dere også skal finne på no gøy i langhelgen?!

Klem fra Madelen

6 koselige kommentarer:

fryd&forandring sa...

Tvihold på lysten! Det er jo så deilig når en kan krysse av ting som ER gjort! Men du sier noe... vi skulle ha beskjært noen frukttrær her. Men det er jo såå kjedelig!

Tvitvi med helgens prosjekter!

Veldig flott header forresten, den ovnen var rett og slett nydelig!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Arbeidslysta kjem nok tilbake før du aner det:)
Kos deg med bladet og ha ei super langhelg:)
Klem:)

Roka Design sa...

Hei på deg:)

Ja ting som skulle vært gjort, det har jeg nok av her hjemme hos meg:)
Hagen står i 12 knas og venter på å bli ferdig...en trapp som ikke er ferdig skrapt...en dør som skal males..ja det er litt å gripe fatt i her også, om det er noen trøst:)

Men gud hvor godt det er når man endelig blir ferdig og får alt som venter unna:)

Ønsker deg en kjempe fin helg:)

Klem fra meg

trine sa...

Hei:=)
Ikke la ugjorte prosjekter plage deg for husk de går ingen vei!
Å ta sg tid til hvile og kooos er sunt og helt nødvendig for å holde koken i et langt perspektiv.
Du får gjort det du vil du kjenner jeg deg rett.
Ha en deilig langhelg med din kjære Severin:=)

wenche sa...

Kjenner meg godt igjen i det du sier. Jeg er akkurat slik selv. Og helst skulle ting ha skjedd, før jeg i det heletatt kom på at det skulle gjøres:p

Panel er noe herk å male ja, så kjedelig. Men verd det så absolutt!

Ha en flott dag, og nyt lang helgen:)

Klem Wenche

Auuud sa...

Skiltet du har hengt opp ble kjempestilig!! Fin plass å henge d.. Ønsker deg en god helg, arbeidslysten kommer nok krypende før eller siden :)

Related Posts with Thumbnails