"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 4. april 2010

Finn-skatter

Har sitti på finn.no igjen i dag (noe jeg gjør hver dag). Fant 2 ting som var SÅ stilige, men som jeg dessverre verken har råd til eller plass til, men jeg vil gjerne vise dem frem og linke videre slik at noen andre kan kjøpe disse skattene.


Kart: 700,- link



Skolepult: 1900,- link

Hva synes dere...fine ikke sant? Hadde jeg hatt barn så hadde dette gått rett inn på barnerommet.

Klem Madelen

PS:En av de første loppemarkedene i Vestfold holdes 17 og 18 April på Slagen Samfunnshus. Be there!!

PSS: er dritt lei av å pusse trapp...

5 koselige kommentarer:

sylvia sa...

oj,ja det var noen flotte skatter du fant der.
ikke plass jeg heller,håper andre har.
ha en fin dag.
klem
sylvia

Villa Klaraberg sa...

Kjempefin, jeg ville ha malt den og kanskje dekorert den med litt nostalgisk decoupage, men så er det dette med plassen da. Jeg er også mye på finn.no...flott sted for kjøp og salg. Ha en fin kveld. Klem fra Jorunn

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kjempefine ting! Har ikkje plass eg heller! Fort gjort å fylle opp eit hus;)Hvertfall når ein er litt shopoholiker;P
Ha ein fin søndag!
Klem

Camilla sa...

Flotte ting, det er det ingen tvil om. Vi har heller ikke barn, ikke enda iallefall :) Men skolepulten hadde jo vært helt supert å hatt på et barnerom.

Klem C.

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Oi, kunne veldig godt tenkt meg det kartet.Er ikke så flink på Finn,kanskje jeg burde titte innom litt mere. Ha en fin kveld:)

Related Posts with Thumbnails