"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 20. april 2010

Gamle og "gamle" innslag.

Først og fremst så må jeg meddele at jeg er den stolteste, nye medlemmen av NIB (norske interiør blogger). Så det først i går og ble såååå stolt. Tenk, lille meg blandt alle de flinke. Så GØY!

Så til det jeg skulle fortelle om..

Her om dagen så var jeg så heldig å få 2 vaskebrett av tanta til kjæresten. Veldig snilt av henne. Da var samlinga mi på HELE 3 stk :D (1 av dem avbildet her).




"Solid, Norsk fabrikat"..Elsker slike gamle detaljer.
Har 2 vaskebrett til, men de er i en litt nyere stil uten no trykk. Tenkte jeg skulle leke meg litt med de (male/decoupage eller no). For går det galt så er det ikke så ille. Den med skrifta på har jeg ikke hjerte til å røre.

Sånn ellers så har jeg endelig vært å kjøpt meg de hylleknektene som jeg har ønsket meg lenge på Creme de la Crem. 2 små og 2 store til den nette sum av 500,-.




Synes de er så søte og nostalgiske. Gleder meg til å få dem opp på kjøkkenveggen, men da må jeg jo først og fremst bli ferdig med å male den. Ting tar tid vettu. Holder på å leite etter fargekartet som fulgte med huset slik at jeg får kjøpt inn riktig fargekode. Utrolig frustrerendes å ikke finne ting, men det ordner seg vel.

Håper dere har en fin kveld, her skal vi kose oss med pitapizza og Batman.

Klem Madelen

9 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Gratulerer med medlemskap i NIB :) Det er litt stas å vere medlem syns eg;)
Dei knektane var skikkeleg lekre. Eg har veldig lyst på sånne i opninga mellom stovene våre. Det får bli på neste shoppingrunde;)
Vaskebrettet var utruleg fint med den skrifta! Heldige du som fekk det:)
God natt:)
Klem:)

Jenta med utsikten sa...

Gratulere med NIB medlemskapet. Så moro:)
Kjempefint vaskebrett,kosleg med slike gammeldagse detaljar!
Syns også den duken du hadde fått tak i var kjempkosleg:)
Håpar på ein fin dag for deg og dine!
Klem

Anno1925 sa...

Grattis med NIB-medlemskap :-D

Disse vaskebrettene var kjempefine! Sånne har jeg virkelig lyst på! Knektene var også flotte...
Vil visst ha alt jeg... :o)

Koselig blogg du har forresten...

Fru Andersen sa...

For et flott vaskebrett! SKjønner godt at du ikke vil røre det med den skriften på;-) Ser for meg at disse knektene blir flotte på en kjøkkenhylle ja!

Gratulerer med medlemsskap!

Min stil sa...

Gratulerer med medlemskapet i NIB. Er så koselig å "møte" mange likesinnede.
Flott vaskebrett du har fått. Hærlige detaljer.
:) Susanne

trine sa...

Gratulerer som medlem av NIB jenta mi.Det fortjener du for du skriver så levende og inspirert.
Din blogg er spennende og morsom å følge, bare så du vet det!
Jeg er selvsagt inhabil som din mor men allikevel:=)

Heims lille verdenshjørne sa...

Heihei:D

Kjempe kosli blogg du har:D og mange nydelig loppemarked funn:D Kommer innom her igjen;)

Ha en kjempe fin onsdag!

Silje

Randi sa...

De hylleknektene er bare helt utrolige!! Kjempefine vaskebrett også da, heldige deg:)

Grattis med medlemsskapet!

Klem:)

Anonym sa...

De hylleknektene er veldig fine og kan brukes til flere ting, jeg har sånne i karmene på på åpningen inntil stua, der jeg har dobble franske dører og i karmen til ytterdøra. Det er veldig fint synes jeg iallefall :9

Related Posts with Thumbnails