"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 25. april 2010

Gangen har fått en ny venn.

-Jeg fant jeg fant..
-Hva fant du nå?
-Jeg fant en gammel stige i garasjen :D. Kan vi flytte på ting sånn at den får en fin plass i gangen?
-Hva skal vi med den der da?
-Jeg så i en annen blogg at hun hadde hengt blader i stigen sin og det er jo kjempe stilig. Ikke sant?

Sånn ble resultatet. Jeg har til og med forsøkt meg på å pynte litt :P.





Finner dessverre ikke den bloggen igjen som gav meg inspirasjonen, men hvis du leser dette: TUSEN TAKK! Elsker at man kan få inspirasjon av andre kreative sjeler.

I dag har snart kjøkkenet fått sitt første strøk... :P "snaaart" ferdig...

Klem Madelen

6 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kult! Stigen liknar på ein som Pappa har opp til loftet sitt. Men den fekk eg ikkje!;) Kanskje eg skal gå inn i verkstedet hans å snekre ein sjølv;)
Klart eg kan lære deg å sy, men eg er redd det tar litt før eg kan det sjølv :P
Ha ein fin kveld:)
Klem:)

Stine sa...

Kult å bruke stiger i interiøret! Har ikke sett det med blader i før, bare med håndkler og slikt.

Klemmer fra Stine

Elis@beth sa...

Kjempekult! Jeg ønsker meg en hvit stige å ha i stua-vet de har en på Åhlens!

Blir nok bra med pannelugg!

Klem!

Randi sa...

Så stilig det blei! Og kjempesmart:)

Ha en nydelig mandagskveld!

Klem:)

Fru Andersen sa...

Så stilig! Kjempelurt å henge bladene slik, hade nok ikke fått henge i fred her i hustet siden minstejenten river ned alt for tiden, men skal "lagre" denne ideen!

Det serveringsbrettet ble superfint, må ha vært litt jobb å klippe ut alle de blomstene, men verd strevet big time!

Ha en flott mandagskveld videre!

RockaLoss sa...

Fin stige Madde!! :)

Related Posts with Thumbnails