"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 3. april 2010

Gave til min Mannemann.

Jeg var på butikken i dag for å handle litt. Gikk forbi vinduet til en lokal interiør butikk å fikk se denne:



Min kjæreste har ønsket seg denne siden før jul. "Kan ikke vi kjøpe hodeskallen da?! Vær så snill, min kjæreste kjære" hehe. Så i dag klarte jeg ikke å dy meg lenger. Det dyret skulle være med hjem til oss. Det var til og med den siste de hadde igjen så jeg fikk lurt til meg 100 rabatt på den (som alltid er en bra ting).

Kan dere tenke dere hvor glad han ble? SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ glad ble han (hehe). Fikk til og med en liten lykkedans.

Ønsker dere alle en fin dag. Jeg skal pusse ned trappa og så er det påskefest! Gleder meg.

Klem Madelen

4 koselige kommentarer:

Severin sa...

Hehe *danser* tusen takk nok en gang min kjære! :D

Bente sa...

Hei - og tusen takk for hyggelig kommentar på min ferske blogg:)
Din blogg fin ut - tøff handel du fikk gjort i dag:)

Ha fortsatt fine påskedager.
Gode hilsner fra Bente.

Mamma4 sa...

Var jo litt tøff da:)
Du kan jo bare slenge deg med på den nye give away:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehehe..lykkedans og greier. Då fallt den i smak:)Skjønner at kjøpestoppen din og er over! Er ikkje det flott?;)
Ha det moro på påskefest!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails