"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 26. april 2010

Gjenbruk, gave og mini-shopping.

Når jeg kom hjem i dag så ble jeg møtt av en overraskelse. Min mann var i garasjen og mekket sin egen arbeidspult. Det var et helt herlig syn.



Pallbiter overalt. Så ut som om en sinna mann hadde drept den gamle pallen.. hihi.
Fikk en liten oppsummering om hvor hardt de plankene satt fast i hverandre, men pult skulle de bli.



Er ikke ferdig helt enda (som dere sikkert ser). Vi må på Monter igjen å kjøpe litt mer utstyr slik at den blir stødig (fester tror jeg det heter). Og den skal beises mørk slik at den passer sammen med resten av stua. Den kommer forhåpentligvis å se ut som bildet under, bare minus mellomrommet mellom plankene og de kjukke plankene under pallen.



Tror det blir bra jeg :D, og hvis ikke blir det har det ikke kostet mange kronene!


Fikk også pakken fra Rosemary and Thyme i dag. Tusen takk!! Pakken var stor og jeg forundret meg over hvor mange frøposer hun hadde kjøpt, men når jeg åpnet den så var det MYE mer der.





Helt herlig gave altså!! Jippi. 3 blomsterfrø-poser, en Pukka-te og en flott brødpose og en duk(?). Har vurdert selv om jeg skulle prøve meg på å sy en brødpose, men nå slipper jeg jo det. Kan noen forklare for meg hva de 2 hvite snorene er til? Jeg skjønner ikke jeg :P

Og så har jeg kjøpt meg Avatar på blu-ray. Gleder meg til å se den en av de nærmeste kveldene.




Klem Madelen

8 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så flink din kjære er. Bordet blir jo skikkeleg fint jo! Røfft i stilen:)
Heldig du er som fekk gåve:)
Kos deg ikveld:)
Klem:)

Fargeheimen sa...

Så flott bord.
Eg likar gjenbruk, ein kan få så mykje fine ting ut av det. :)

Randi sa...

Så kult bord da!

Og Avatar, den vil jeg også gjerne se:)

Klem:)

PS; kjekt at du vil være med på Give Awayen min:)

Sugarflies sa...

Heisann :)
Kjekt med gave i posten da!
Ser ut som det blir mange flotte blomster på deg i år.
Kunne ønske jeg også hadde hage, men det kommer vel det også etter hvert tenker jeg :)

Ha en fortsatt flott kveld....senkveld ;)

Klem

ADA

Sugarflies sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Lykkeliten sa...

Ah, så stilig den arbeidsbenken blir! Tror jeg har sett noen lignende i et interiørblad=)
Avatar ja! Hvor fikk du den? Vi så etter den i dag, men fikk beskjed om at den ikke kom ut før 27=/
Men å vente til i morgen skal vi nok klare... ;) Håper den var bra!?

ha en super uke!
Klem

Sophie Mari sa...

Herlig at du har en sånn handyman :) Hjemme hos oss er det jeg som snekrer :P
For en deilig gavepakk. Du må glede deg til Avatar. Jeg elsker den filmen ♥

Håper du får en fin kveld!
Klem fra Sophie Mari ♥

Hvit Villa sa...

Bordet ble veldig tøft! Herlig med gjenbruk :-) Hyggelig du ville være med på giwe-away. Ha en flott uke!

Related Posts with Thumbnails