"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 27. april 2010

Hjem Kjære Hjem- stickers.

Det var ikke lenge siden så vant jeg en av konkurransene til Hilde Heimdal. Snakk om flaks!! Jeg viste med en gang hva jeg ville gjøre med den. Fant en planke fra garasjen og en kjetting, så hang jeg den opp over inngangen til stua. Da kan jeg se på den hver kveld og tenke på hvor glad jeg er for at jeg bor her med min kjære.


(Kanskje ikke det beste bildet, men sånn er det når man jobber hele dagen og kommer hjem på kvelden ;P)

Planken er fortsatt ganske skitten. Med sement, spiker og hull, men sånn liker jeg mine møbler og pynteting... godt brukt.

Jeg er kjempe fornøyd med resultatet IGJEN... er egentlig veldig fornøyd med det meste for tiden :P.
Så da vil jeg bare takke Hilde for at hun trakk meg som vinner og også ønske mine lesere en god kveld!

Klem fra Madelen

12 koselige kommentarer:

Anns draum sa...

Det blei kjempe flott;) Så spennande med desse giveaway'ane:) Skal snart ha eg;)

Ha ein fin kveld:)

Randi sa...

KNALLKULT!!! Du imponerer stadig:)

Klem, Randi:)

Kim sa...

Kult, I like :)

Roka Design sa...

Dette skiltet var rett og slett knall stili:):)
Klem fra meg:)

trine sa...

Ja du imponerer Madelen:=).
Et sånt skilt vil jeg ha også!

Anno1925 sa...

Det der var jo en super idé!!!

Du hadde et spm inne på bloggen min... om kosteholderen... Den kjøpte jeg på bruktbutikk. Tror den er ment som øseholder, men jeg liker "kosteholder-idéen" mye bedre :-)
Den er ikke merket med noe navn, så jeg vet dessverre ikke hvor den kommer fra

Hilsen Linda

En støvel og en sko sa...

Hei Madelen!
Så fin blogg du har! Så mye fint å se på. Skiltet ble jo knallfint, og stigen og pulten som er hjemmesnekret. Så kreative dere er!
Ser at du også har funnet fine ting på loppemarked.
Gler meg til å se og lese mer inne hos deg :-)
Klem, Sølvi

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det vart jo kjempefint! :) Heldig med den stickersen!:)
Godt du er fornøgd om dagen:) Ingenting er bedre enn det.
Ha ein strålande kveld, Madelen!
Klem:)

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Olalala!!!! Fytti katta det var smart!!! Den der tar jeg med mej videre...takk for enkelt tips til å lage selv ♥

Det var dritkult!!!!!

Takk for hyggelige kommentarer , kejkt du liker det du ser ♥

Ønsker dej en herlig torsdag frøken ♥
Klem ♥

BROCANTE sa...

Hyggelig å finne enda en koselig blogg. Gleder meg virkelig til å se bordet ditt ferdig!

Linda sa...

Utrolig flink du er:) Sånn nå er jeg med:)

Fru Andersen sa...

Så flott det ble, liker godt slike gamle planker jeg også, drar alltid med meg drivved fra stranden;-)

Pultprosjektet ditt under er spennende, gleder meg til å se hvordan det blir!

Ha en fortsatt god kveld!

Related Posts with Thumbnails