"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 15. april 2010

Interiør-bøker

Som noen her inne har skjønt så jobber jeg i en bokhandel. Noe jeg trives veldig godt med. Der får jeg stadig muligheten til å oppdatere min lideskap for bøker ..OG (noen ganger) min interesse for interiør. Er jo ikke så ofte det kommer nye stilige bøker på det markedet, dessverre. Så for å slukke min "tørst" midlertidig så er jeg ofte på www.amazon.co.uk for å finne no nytt.

Her er noen av funnene.

Junk Style



Thriftychic


Old and New


French Home


All in the detail


Så dette var enda noen fler bøker som jeg ønsker meg. Det blir litt mange av dem etterhvert :P

Det er bare å gå inn på linken hvis dere vil bla i boken. Selv om de dessverre ikke viser så mange bilder. Nå skal jeg se "Alt for Norge". Synes den serien er litt søt igrunn, men merker at jeg ikke blir fullt så stolt over Norge når de viser frem russen. Men Men, hva skal man gjøre..."Jeg blir ikke sint, bare veldig veldig skuffet!" :P

God Kveld. Klem Madelen

4 koselige kommentarer:

Fru Andersen sa...

Hei-hei!
Så kjekt å finne tips om interiørbøker her hos deg! Skal skrives på ønskelisten;-)
De knottene du hadde funnet frem til nedenfor var kjempetøffe synes jeg! Skikkelig morsom lysbryter, kunne tenkt meg en sånn.
Legger meg til som følger av bloggen din jeg.
God torsdagskveld!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Mange fine bøker!:) Eg fekk nokon småkjekke i posten idag;)
Jobba i bokhandel i 5 år eg. Kjempeglad i bøker:)
Klem:)

Sivs hus sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Så herlige interiørbøker du har funnet... God helg fra Siv

minminivilla sa...

akkurat hva jeg trengte - jeg jobber med redesign på skole, jeg elsker redesign privat. For tiden mest hage, men jeg har blogget om redesign i et år nå ;) eh retter gjenbruk og redesign ;)

Related Posts with Thumbnails