"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 8. april 2010

Jeg vant igjen OG IGJEN!!

I dag har jeg vunnet 1 give away og 1 konkurranse... WOW!!! *Lykkedans*

Jeg vant konkurransen hos Rosemary and thyme. Konkurransen gikk ut på at jeg skulle gjette hvilke 3 krydderurter hun hadde plantet. Jeg klarte å gjette 2 stk (Basilikum og Oregano). Jeg vant en liten overraskelse og noen frøposer som blir sendt i posten. Flott!! Jeg som hadde så lyst til å plante noen slike selv. Siden jeg er så fattig for tiden så passer det flott å få noen gratis.. Gleder meg til å gå til postkassa (igjen).

Jeg var også så heldig at jeg ble trukket ut som vinneren i give awayen til nettbutikken
"Inspirasjoner og sånt". Noe jeg synes er kjempe morro. Premien var at jeg kunne shoppe i nettbutikken deres for 250 kr. Så i kveld så skal jeg shoppe! Ser for meg at jeg velger noe av dette:




men jeg vet ikke helt enda... Kanskje det blir noe helt annet. Det får dere se når jeg får det i posten. Gleder meg.

*Fortsetter med lykkedansen*

Klem Madelen

5 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

H E L D I G!!!!! ;)
Kos deg med nettshopping, heilt gratis til og med ;)
Klem :)

Rosemary and Thyme sa...

Ser ut som du er inne i en heldig periode.
Du har nemlig vunnet inne hos meg også!
GRATULERER!
Jeg trenger navn og adresse!
Mailadressen min finner du på siden min!

Ha en fin kveld
Klem Tove

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Tusen takk for pakke!!! Fekk den idag! Kjempefornøgd med den fiiiine boksen:)
Ser du jobber i bokhandel:) Har du vore på bokmesse i Oslo? Då vi var på segltur på Olsofjorden?
Ha ei strålande helg!
Klem:)

Høvebakken sa...

Hyggelig at du ville være med i Give Away ho meg:)

bea-cici sa...

sååååååååååå koselig hilen du la igjen hos meg <3
jeg er forresten enig med deg i at det er tungt å pusse opp. men du verden det er morsomt å se resultatet ;)
ønsker deg en fin helg
klem bea-cici

Related Posts with Thumbnails