"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 10. april 2010

Kjøkken: Del 1

I dag har jeg vært på jobb. Elsker jobben min, men i dag var det skikkelig kjedelig, spesielt når det var så fint vær ute. Jeg var heldigvis tidlig ferdig (kl 2) så da fikk jeg kost meg litt i sola *deilig*.

Det var dessverre ikke så lenge jeg kunne tillate meg selv å sitte for jeg hadde så fryktlig mye på tapeten. Jeg fikk pusset ned og deretter malt et grunningstrøk på kjøkkenet.

FØR

ETTER


Hadde ingen beige grunning så da ble det empire grønn som ble erstatningen. Kjøkkenet skal ikke bytte farge, men som dere sikkert ser så var det en stor firkant på veggen (etter at jeg fjernet et veggskap som var der når jeg kjøpte huset). Til uka så skal vi nok ta en tur å kjøpe litt beige maling slik at vi kan bli ferdig. Gleder meg!

Ellers så hadde jeg planer om å pusse ned trappa og grunne den, men vi hadde som sagt ingenting å grunne med som var bra nok. Og så ringte ei venninne og lurte på om jeg ville komme på grilling. Selvfølgelig vil jeg det!! Så jeg fikk egentlig ikke gjort noen ting. Typisk, ikke sant?

Men dere får kose dere i sola.. for det skal jeg:D

Klem Madelen

9 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Syns du er flink eg!:)
Kos deg i sola! Heilt nydleg idag!
Klem:)

Sophie Mari sa...

Hehe synes også du har vært flink! Det er ikke bare bare å pusse opp på en av vårens beste dager :)
Håper du hadde koselig grilling!
Klem fra Sophie Mari ♥

Jijji sa...

Synes det høres ut som om om du har vært flink i dag, jeg. Gleder meg til å se det ferdige kjøkkenet. Ha en fortryllende søndag!

Klem fra Jijji

Marianne sa...

Så lyst og fint det blir! kjempefint :) Har selv malt i leiligheten, fått nok av svarte taklister, rundt vinduer og dører så nå skal alt males hvitt :) er en del jobb men det blir så utrolig mye lysere og finere her! :) fortsatt god kveld :)

Lise ♥ sa...

Hei!

Så fin blogg du har. Legger den til i lista mi :)

For en stund siden ga du meg flotte boktips. Tusen takk, det var supert :)
Etter Øya ble det Drømmehjerte, og nå skal jeg begynne på andre bok i Twilight-sagaen. Etter de bøkene blir det nok et av boktipsene dine.

Håper du har en fin helg.

Klem, Lise

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei ♥

Gud så spennende , har vært flink du da ♥

Gleder mej masse til å se det nye kjøkkenet ♥

Ha en fortsatt fin søndag :))

Lise ♥ sa...

Takk for kommodetips! Decoupage var ingen dum idè. Noterer det! :-)

Håper mandagen har vært fin.

OTHILIES GÅRDSHANDEL sa...

Hei:) Så flink du er,maler og maler. Zinkhuset fåes kun i hvitt og kommer inn i Mai mnd og koster nok ca 450.- Håper du har en fin dag i dag også:))

Elizabet@Stilig hjem sa...

Hei, så flink du er, dette blir kjempebra.

Ha en fin dag!

Related Posts with Thumbnails