"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 8. april 2010

Knotter og lysbrytere

For ikke så mange timer siden så var jeg inne på bloggen til Christine (Christines Rede). Hun ville gjerne ha hjelp til å finne noen knotter. Jeg leitet og leitet, men fant ikke no særlig som var utpreget gammeldagse (som var det christine var på jakt etter), men derimot så fant jeg mye annet morsomt som jeg gjerne vil dele med dere.



På bilde over så er det avbildet lysbrytere!?!?! Det er ikke tull. Er det bare jeg som synes disse er super festlige? (kommer fra Not on the high street)



Lysbryterne og noen av knottene kom fra denne nettbutikken:notonthehighstreet.com
Resten var bare diverse bilder som kom opp når jeg søkte på google.com.




Jeg liker knotter som er litt spraglete og som viser at den som skal bruke dem ikke er redd for å ta noen sjangser. Alltid gøy å prøve noe som ikke alle andre har. Ikke at det gjelder her hjemme hos meg da..(ENDA...:D). Jeg har mange prosjekter som venter på et nytt uttrykk, men foreløpig er det ganske nøytralt her hjemme. Grunnen til det er vel mest lommeboka. En kan ikke ha alt man synes er kult med en gang, en må vente og spare og tenke og spare litt til. Det er jo som oftes da man gjør de gode invisteringene også, synes jeg da.


Jeg ble i allefall inspirert.

Klem Madelen

7 koselige kommentarer:

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei ♥

Jeg LIKTE dem kjempegodt!!!! Det var dritstilig!!! :)) Skikkelig morro på et barnerom da ♥

Va mange flotte knotter da ;)) Helt enig med dej att det er stilig med farger , jeg har jo alt lyst og litt duse farger i tillegg , passer godt med fargede knotter da :))
Liker litt kontrast jeg da ♥

Er såååå søt den voffen din ♥

Ønsker dej en herlig uke videre ♥

Vivi sa...

Hei! Så kjekt at du tipsa om knottane:-) Kjekk blogg du har, her blir eg gjerne følgar! Ha ein fin dag frå Vivi

Inspirasjoner og Sånt sa...

Gratulerer!
kom inn på siden vår, så ser du hvorfor....

Christine sa...

Hei, og takk for hjelpa :) Va masse fine knotta her. Trur eg må ta meg ein surfe runde :)
Og dei lysbrytarane va litt kule og ja. Masse tøft på markedet berre ein leite litt :)

Ha ein toppers ettermiddag :)

Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Dei siste knottane der var berre dødsfine!!:)
Farleg å surfe på nettet! Plutseleg har ein kjøpt eitkvart;)
Ha ein fin kveld:)
Klem:)

Sugarflies sa...

Heisann.
Fristende å bytte alle knottene i alle skuffer og alle skap :)
GRATULERER med gjevinsten på GiveAwayen da :)
Herlig!

Ha en flott kveld.

Ada

Skattejeger`n sa...

ååå no kjenner jeg det krible i fingrene.. tror jeg må lage til noe lignende de lysbryterene på rommet til Marihøna :)*digg*

Related Posts with Thumbnails