"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 23. april 2010

Litt for mange jern i ilden.

Jeg har jo fortalt tidligere om alle prosjektene jeg skulle gjennomføre i sommer, og kan nå meddele at nesten alle er påbegynt. :P

*Trappa er pusset ned, sparklet og venter på grunning og maling.

*Kjøkkenveggene er malt første strøk med "letthet" (merk: det ble fargebytte likevel). Dermed må hele kjøkkenet bli malt og ikke bare den ene veggen. Jeg har lyst til å male kjøkken innredninga også, men det får jeg ikke "lov" til. Så da venter jeg til alle veggene er ferdigmalte for å se om alt passer sammen *Spennende men skeptisk*.

*Hekken står halveis nedharva. For øyeblikket så er jeg ikke videre glad i hekken. Hver gang jeg skal begynne å kutte den så får jeg masse bøss i øynene *Æsj*.

*Og jeg må jo ikke glemme alle hobby prosjektene mine som ligger i hylla og venter på meg. Malte et brett og en hylle i "letthet" i går og regner med at de skal få en omgang med decoupagen senere.

*Og siste prosjekt er at vi skal lage kontor/arbeidsbenk selv. Vi fant 2 bukker og en pall ute i garasjen som skal få nytt liv. Det er kjempe spennende prosjekt så jeg håper vi får det til :P.

Så her er det mange jern i ilden..kanskje litt for mange? Blir litt sliten av alt noen ganger og andre ganger så gir det meg veldig stor glede å pusse opp.

MEN i alt dette stresset så er meg og mannen så lykkelige. Det er viktig å ta tiden til å elske hverandre, hver eneste dag! Og det gjør vi!!



Ha en solfylt dag.
Klem Madelen

6 koselige kommentarer:

Vivi sa...

Kjenner til det med altfor mange ballar i lufta.. Det skal jo vera kjekt å dilla på med noko, ikkje vera eit jag for å bli ferdig?! Syns du skal ta ein ting om gongen eg. Kanskje trappa? Uansett er det viktig å ta seg tid til kvarandre!! Fint bilde:-)

Randi sa...

Veldig koselig bilde:)

Ja, det kan til tider bli litt veeel mye på en gang, og man føler seg trøtt og sliten. Men hva skulle vi ha gjort uten alle prosjekten våre? Vi kunne jo risikere å kjede oss, eller i værste fall ha litt fritid?!

Stå på, synes du er flink, jeg:)

Kos deg med din kjære ikveld da, og unn deg selv en frikveld:

Klem:)

Grankongla - Livet på Bostad sa...

Kjenner meg igjen i det med mange prosjekter, mine er store og tunge....er nesten så jeg gruer meg må jeg si!! Huff, men det blir så bra til slutt! Egentlig skulle vi i tillegg til alt det andre vi skal i sommer ogs bygge ny traktorgarasje, men det utgår heldigvis, nå skal vi bare bygge stall i stedet....

Fru Andersen sa...

Kjenner meg igjen i den listen med gjøremål, nesten så man blir litt forvirret til tider! Og litt lei av å snuble i malingspann og verktøy blir man jo også;-)

Men kjærligheten er jo det viktigste da, det andre ordner seg til slutt!

Ønsker deg og din kjære en super helg!

Jijji sa...

Flink du er, Madelen!!!
Gøy med mange baller i lufta (jeg er veldig sånn selv), og fantastisk hver gang man klarer å lande en ball med et resultat man er fornøyd. Selvgjort er velgjort;)
Gleder meg til å se bilder av de ferdige prosjektene etter hvert:)

Ha en strålende helg!
Klem fra Jijji

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Kan ikkje kalle deg arbeidsledig nei ;) Men det er jo litt moro og då? Når ting blir ferdig lixom;)
Kosleg bilde av deg og din kjære:)
Ha ein fin kveld:)
Klem:)

Related Posts with Thumbnails