"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

mandag 19. april 2010

Loppis del 2

Jeg hadde jo selvfølgelig glemt å vise frem 2 av kuppene som også ble med hjem på lørdag (grunnet at de gikk rett i vaska og da glemte jeg dem :P) *surrehode*.

Det første kuppet var et rød fat med "gull" detaljer (15,-). Ikke egentlig så veldig fint, MEN jeg kjøpte et helt likt fat i grønt på loppa i fjor som jeg elsker. Så da ville jeg gjerne ha dette fatet også. Jeg tror det kommer til å bli stilig å dekke på med disse serveringsfatene på neste middagsselskap. *gleder meg*



Det neste kuppet var en stor rød og hvit/beige duk. Kjæresten kaller det bondeduk og jeg kaller det juleduk. Så den ble vasket (ikke strøket) og slengt på bordet i dag og jeg må da si meg enig med herremannen i huset. Den var flott nostalgisk og passer hele året. Den varmet opp stua med en gang. Nå savner jeg bare noen detaljer som gjør at den passer perfekt inn.



Får beklage skrukker, linselus og dårlig kvalitet.. hehe.


Jeg var også utrolig heldig i går og vant konkurransen hos Hilde Heimdal. Jeg vant denne flotte "Hjem kjære Hjem" stickersen. JIPPI!! Tror jeg har skikkelig vinnerlykke for tiden..



Har den perfekte plassen i stua, så jeg gleder meg utrolig mye til å vise det frem når den kommer.

Klem Madelen

6 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så det var du som stakk av med den;) Nydeleg wallstickers, vart litt misunneleg no ja;) Fine fat og fin duk du fann på loppis! Er ikkje det kjekt!?:)
Ha ein fin kveld:)
Klem:)

trine sa...

Den duken er helt etter mitt hjerte også:=).
Og Severin har rett, den kan brukes hele året.

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei ♥

Gratulerer da vennen ☺♥☺♥☺ Heldige du da!!!!

Tuuuusen takk det tipset tar jeg med mej videre!!! kjempehyggelig att du tok dej tid ♥

Greit å få litt inspirasjon fra dere kjekke jentene her inne ♥

Ha en fin dag , klem fra mej ♥

Fru Andersen sa...

Super duk! Holder med mannen jeg, denne kan du ha hele året. Kjempe fin!

Likte godt de fatene, herlig "mønster".

Synes folk gjør kupp støtt og stadig jeg, men snart er det vel min tur også;-)

Monica sa...

Gratulerer med seier`n! Kjempefin er den! Og flotte loppefunn!! :)

åshilds villa sa...

hei..så fint det var det vaske brettet.koseli med gamle ting da...ønsker deg en fin kveld klemmer fra åshild

Related Posts with Thumbnails