"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 17. april 2010

Loppis!!

I dag har jeg vært på 3 (!!!) forskjellige loppemarked. Der fant jeg mange skatter!
..men dessverre ingen store møbler, som var det jeg jaktet mest etter. Trenger et stilig kontor/arbeids-pult. Det fant jeg ikke i dag, men det kommer heldighvis flere loppemarkeder senere også.

Her er dagens skatter:

Koffert


2 Settekasser


Nips til settekassene


2 Store FINE røde kopper


En "nostalgisk" juice-presse



og tilslutt 2 oppbevarings glass/norgesglass


Så dette var jo endel ting og jeg er KJEMPE fornøyd. Har dere funnet noe på loppa?





Var også en tur å handla inn det siste utstyret jeg trengte for å starte med decoupage. Så i dag har jeg den gleden av å hvise dere mitt første forsøk på denne hobbyen.




Må innrømme at jeg ble kjempe fornøyd. Det var ikke så vanskelig som jeg hadde trodd, men fortsatt krevende. Det å klippe ut alle rosene og prøve å legge det i et fint mønster var det vanskligste. Resten gikk greit. Gleder meg til å prøve meg på mer i morra.

Håper dere har hatt en fin dag?

Klem Madelen

11 koselige kommentarer:

Huset ved elven. Kyrksæterøra, Norway sa...

Hei! Takk for fin kommentar inne hos meg ☺ Du har kjøpt mye fint på loppemarkedet. Du var heldig som fikk tak i en gammel koffert. Jeg ønsker meg også flere kofferter. Kan tenke meg det er gøy å dra på loppemarked, det er dessvere ingen her jeg bor. Ønsker deg en fin kveld, hilsen fru Strøm

Randi sa...

Fine skatter du kom over idag da:) Merker jeg er begynt å bli ganske så klar for en tur på loppis snart, lurer på om det ikke skal være loppis rett borte i høgget her neste helg. Hope so:)

Synes du skal være storfornøyd med decoupagen din- kjempefint ble det:) Gleder meg til å se bilder av nye prosjekter.

Ha en fin lørdagskveld!

Klem fra meg:)

Fru Andersen sa...

Wow, du har vært heldig å funnet mye fint på loppemarked! Ser ut som om alle blogger om det ene flotte funnet etter det andre mens jeg har tilgode å komme over noe. Hm, må kanskje begynne å komme meg litt tidligere avgårde;-)

Decopagen ble superflott, utrolig at du ikke har gjort det før!

Fin lørdagskveld:-)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Mykje fint du har funne deg:) Eg var på bruktbutikk (lite med loppemarked her..) på torsdag. Fann litt småsnacks eg og;)
Likte kjempegodt kofferten din:)
Decoupagen har du teken på:)
Ha ein fin kveld:)
klem:)

Lise ♥ sa...

Oi, så fine loppisfunn!! Heldige du. Og decoupagen var utrolig flott, så flink du er.
Jeg har noe til deg i bloggen min, så titt innom der :)

Ha en fin lørdagskveld. Klem, Lise

trine sa...

Åh så stiiiilig decoupagen var!!!
Ting du tar i blir til gull:=)-rene Kong Midas du Madelen!

Babsy sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen, ser du fant litt på loppis du også ... det er jo SÅ gøy ...synd vi ikke har det så ofte her i bygda vår.... savner og bo i byene i loppesessongen ... du, det decopage forsøket ditt var UTROLIG flott !! Jeg vet av erfaring at det er mye plukk arbeide med det...gleder meg til og se vidrer påfunn fra deg :O)

Roka Design sa...

Heldig du som har funnet så mange flotte skatter på loppis:):)

Klarafina sa...

Så vakre roser! En slik koffert har jeg på loftet.....kanskje på tide å ta den frem :)

Camilla sa...

Så utrolig fint det ble med decoupage, flink du er!
Rosene er klippet ut av servietter eller?

Håper du har en fin dag.
Klem C.

Lilli & Håvard sa...

Måtte smile da jeg så kofferten - har en her i heimen, helt identisk (de ble sikkert produsert i mange eksemplarer, så akkurat det er kanskje ikke så rart). Det var allikevel gøy å se kofferten "min" hos deg!

Med ønske om en fortsatt utmerket uke!

Related Posts with Thumbnails