"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 24. april 2010

Makeover serveringsbrett.

Kan jo ikke akkurat skrive før-etter når man glemmer å ta før-bildet, men her er i allefall resultatet.



Brettet var i ubehandlet furu med mange stygge merker på. Kjøpte det på loppa i fjord for en veldig billig penge (såklart), men så har det bare blitt liggendes i en krok alt for lenge. Her om dagen hadde jeg endelig fått litt maling så da var det brettets lucky day.

*Jeg malte brettet 2 strøk med "letthet" (malingsfargen). Da var overflaten sånn passe shabby.
*Og så var det dags å klippe ut blomster. Kjempe morro!
*Jeg puttet også på et dekor-bånd i papir på kantene, men gikk dessverre tom etter første kanten.. så må avgårde for å kjøpe noen fler bånd.
*Og så skal jeg jo spraylakkere den et par ganger slik at den får en holdbar overflate.

I ettertid så synes jeg vel kanskje det ble litt mye blomster og litt lite luft, men men. Kan jo ikke bli perfekt hver gang :P Gleder meg til å putte dette fatet på den nye kjøkkenhylla (som ikke er hengt opp enda.

Ønsker alle mine lesere en flott helg!

Klem Madelen

PS: Gleder meg til en liten loppetur i morra.
PSS: Har endelig fått i hus grunning til trappa og hvit sprayboks til settekassene. JIPPI!!

10 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det vart kjempefint syns eg:) Kan ikkje bli for mykje blomster;)
Ha ein fin kveld:)
Klem:)

Anonym sa...

så fint det ble! jeg vil også være med å lage slikt en dag! kan du ikke si fra. klem fra nesten naboen :)

Jijji sa...

Du begynner å få teken på decoupage nå;) Ble kjempefint!

Ha en fortsatt super helg!
Klem fra Jijji

Randi sa...

Så koselig det blei:) Er utrolig tidkrevende å klippe ut motivet da, det er mitt lille problem;) (særlig når man er venstrehendt og bare har sakser for høyrehendte i hus, til tross for at 3 av 4 foretrekker venstrehånda..)

Ha en flott kveld!

Klem:)

Vivi sa...

Serveringsbrettet vart kjempefint! Veldig inspirerande å sjå:-)

Benedicte sa...

Hei, og takk for kommentar hos meg:)

Jeg ble et øyeblikk nesten redd for at du hadde malt de blomstene selv, hehe, og ble øyblikkelig utrolig imponert, hehe!

Brettet ble kjempefint, og vil nok gjøre seg godt på den enda ikke opphengte hylla:) Ting tar tid, vet jeg!

Klem
Benedicte

rule sa...

Knall fint ble det!!!! SÅ kreativ du er!!! Ha en fin søndag:-)

Monica sa...

det ble utrolig fint, er så glad i blomster jeg. ser for meg dette ute på glade sommerdager. klem fra monica

Roka Design sa...

Skikkelig vakkert:)
Ren sommerfølelse ga det meg iallefall:):)

Hannes favoritter sa...

Så kjempefint det ble! Så flink du er!

Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min! Takk for titten her inne! Jeg kommer snart tilbake!

Hilsen Hanne

Related Posts with Thumbnails