"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 21. april 2010

Min lille rev.

Min lille gullklump, Pippin, gleder seg til sommeren.



Det gjør egentlig jeg også! Men det er heldigvis ikke lenge igjen. Håper i allefall at det ikke er mange ukene til man kan gå uten jakke ute *Krysser fingrene*.

Jeg og Pippin ønsker dere alle en fin dag.

Klem Madelen

4 koselige kommentarer:

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Åååå!! Fine hunden!:)
Eg fekk dei fire øverste i posten, sånn er det;)
Ha ein fin kveld begge to;)
Klem :)

Familien Furu sa...

Hei hei
Så koselig å finne deg på kommentarer :-)
Jeg har bare brukt tapet, limte det bare på.
Det var en skjønn liten hund :-)
Takk for titten på bloggen
Klem klem

trine sa...

Pippin er bare den peneste hunden i heeeeele verden:=)

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Olalala!!!! Gudamej så fin den var!!!! ♥ I Like ♥

Er innom for å ønske dej en herlig helg ♥

Klem ☺

Related Posts with Thumbnails