"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 14. april 2010

Mine første awards og decoupage-drømmer.

I dag har jeg vært så heldig å få 2 awards, fra 2 herlige blogger:
Christines rede
Borte bra, men hjemme best
Det er alltid veldig koselig å bli satt pris på. Så tusen takk! Gir meg bare mer og mer lyst til å blogge så ofte jeg har mulighet.




Sånn ellers så driver jeg å drømmer om mine fremtidige decoupage prosjekter *drømmer seg helt bort til serviett-land*.


Jeg har allerede en kassegitar som står å venter på meg, men har lovet meg selv å prøve meg på mange andre ting før den kommer under kniven.


Har også spart opp 5-6 hermetikk bokser som skal være de første under kniven, eller rettere sagt under penselen.

(Donald Duck... sjefen over alle sjefer)

Men jeg må jo innrømme at jeg er veldig bekymret for at det skal være kjempe vanskelig, selv om "alle" sier det er kjempe enkelt.
"Vel, da har de ikke møtt meg", sier jeg da, Klumse nr 1. Jeg klarer å rote til og ødelegge de fleste hobbysysslene mine. Den eneste hobbyen som vedvarer er å lese bøker. "Hallo liksom, jeg kan jo lese, kan jo ikke rote det til!" hehe :P. Nå er det sent og jeg skal opp i senga og kose meg med en god bok (Shakespears Hemmelighet).

Sov godt folkens.

Klem Madelen

5 koselige kommentarer:

Jijji sa...

Decopage er moro og enkelt -og så blir det så fint! Lykke til med hermetikkboksene! Jeg har troa på deg og gleder meg til bilder.
Klem

♥ Netta ♥ sa...

Så fin blogg du har og takk for kjempehyggelig kommentar om den fine hageboken til Aschehoug. Det høres jo kjempeartig ut med decoupage. Det har jeg aldri prøvd, men kanskje det må bli min nye hobby ;-) Også så flott at du har meldt deg på min GIVEAWAY!
Ha en super dag!
Klem
Netta

Sophie Mari sa...

Decoupage er vel en av de tingene jeg ikke har prøvd enda, men det ser utrolig artig ut. Guitaren var råtøff!
Håper du får en fin dag videre!
Stor klem fra Sophie Mari ♥

Lottas Himmelrom sa...

Heia! Tusen takk for koselige kommentarer. Flott bloggg:) Klemmer til DEG

Henriette sa...

Heisann! Innom for å ønske deg lykke til i trekningen min! Og takk for at du vil være med:) Trekningen blir utsatt til kl 23. Stor klem fra Henriette

Related Posts with Thumbnails