"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 6. april 2010

Trapp: del 2

Da er trappa pusset ned, sparklet, pusset ned igjen og så sparklet igjen *puh*. Da gjennstår det kun å pusse den ned igjen, tørke vekk alt støv, grunne og tilslutt 2 strøk til med hvitmaling (trappa blir hvit :P).



Det er tungt arbeid å pusse opp..



..men det er jo også veldig morro når det er ferdig. Så jeg prøver å tenke på hvor utrolig glad jeg blir da. Det ser ut som om jeg er glad der jeg sitter i trappa, men det er jeg ikke. Det er fælt å pusse! Buhu...


Bare tuller litt.. så ille er det selvfølgelig ikke.

Når all malinga er ferdig så skal vi ta turen til en teppe butikk å se om vi finner noen antiskli-tepper (kanskje halvmåner) som kan passe hos oss. Det blir spennende!

Klem Madelen

8 koselige kommentarer:

atinybitofheaven sa...

Så flott det blir :-) Stå på- det er verdt det til slutt :-)

klemmer

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ååååååå!! Dokke er komt langt! Her er vi berre komt til tenkinga og planlegginga på den og!! Må bli litt action snart!!;) Flink du er!
Klem:)

Maren - midt på jorden sa...

Hei! Takk for kommentar på bloggen min:) Jeg har bare lest i boligblader om decopage. Kjøpte meg en flaske med decopagelim og en pensel på hobbybutikken, så bare smørte jeg på og festet serviett. Lett:) Det er fint å prøve seg frem på et lignende prosjekt som mitt - det gjør jo ingenting om det ikke blir så fint. Finnes jo alltids flere hermetikkbokser og servietter:)

Så flink du er med trappeprosjektet!

Jijji sa...

Flink du er! Jeg vet om MANGE ting som er morsommere enn sparkling og pussing, men så blir det knallfint når man gjør en god jobb;)
Lykke til!
Kle

Camilla sa...

Det blir fint! Den var faktisk litt stilig som den er nå ;) Slitt preg.

Gleder meg til videre bilder.
Klem C.

Christine sa...

Hei!
So flink du e! E ikkje alltid lika kjekt når da står på, men verdt alt strev etterpå. Eg e stadig innom her å ser, kjekk og fin blogg :) Ta gjerne turen innom meg viss du vil, og følg gjerne med ;) ny og ivrig i detta gamet eg..

Ha ein fin kveld.
Klem

åshilds villa sa...

hei..takk for koseli besøk på bloggen min..buret er kjøpt på skeidar,dem hadde det kun i hvit..trappa kommer til å bli kjempe fin når du er ferdi..jeg bestilte halvmåner til vår trapp på ellos.no,dem var kjempe billig der..hadde dem i flere farger,jeg har dem i bers...ønsker deg en fin kveld.stor klem fra åshild

Grankongla - Livet på Bostad sa...

Trappa deres ser veldig lik ut som vår, og jeg må bare si at jeg GRUER meg stort til trappeprosjektet vårt - huff å huff! Men deres ser ut til å bli veldig lekker :)

Related Posts with Thumbnails