"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 23. mai 2010

Award.

Må takke Bjørg med den fantastiske bloggen "Huset ved fjorden" for denne fine awarden. Du er bare så snill!! Du skal vite at jeg er innom bloggen din hver gang du poster noe nytt og du gir meg alltid inspirasjon. Og jeg setter veldig stor pris på alle kommentarene som du legger igjen hos meg. De varmer skikkelig!
Tusen takk!


En av kriteriene er at jeg skulle fortelle 7 ting om meg selv. Hmm.. Jeg er jo ikke så veldig interessant, men jeg skal vel klare å fortelle noe.. :P
*Sånn utenom interiør så elsker jeg å samle på bøker og filmer. Defor er jeg veldig heldig som jobber i en bokhandel.
*Har gått drama-linja på VGS, og skulle lenge bli skuespiller :P, men jeg falt ned på jorden igjen... Jeg har også tatt et år på allmennfaglærer studiet for noen år siden, men det falt heller ikke i smak.
*Jeg kjøpte meg hus (som singel) da jeg var 21 år. Tidlig ute kan man si og det er jeg faktisk litt kry over.
*Er et skikkelig ordensmenneske, så jeg har det best når alt er sånn jeg vil ha det :P.
*Elsker den nostalgiske stilen. Det vil si at jeg liker å dekorere med ting som har en historie og gjerne er brukt. Oppfinnelser rager høyt på lista over kule ting (som jeg enda har for lite av). Kikkerter, telefoner, klokker, teleskop, globuser etc etc. Alt dette er jeg til stadighet på utkikk etter på de lokale loppemarkedene (og noen ganger på antikk butikker, men der er de gjerne så VELDIG dyre).
*Sover med ørepropper og øyemaske hver kveld.
*Elsker kyllingvinger og en god biff (hver for seg vel og merke).
Skulle også ha sendt den videre til 7 andre, men som jeg ser så har ganske mange fått denne allerede. Men kanskje noen av mine følgere ikke har fått den. Derfor så gir jeg den videre til
DEG!!
Ja, du! Du som er på siden min nå å leser.
Jeg setter veldig pris på akkurat DEG!
Håper alle har en fin pinse og nyter de få fridagene som det innebærer.
Klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Randi sa...

Grattis med velfortjent award:) Wow, ble du huseier som 21-åring? Og så mens du var singel? Imponerende!!
Ha en koselig kveld:)
Klem

Janne sa...

Gratulere, velfortjent;)
Takk for hyggelig hilsen på blioggen min;)

Titter innom deg igjen,
Klemmer fra Janne"

Hannes dagbok sa...

Du fortjener den absolutt!! Jeg ble også huseier som singel...den beste måten å få mennene til å akseptere denne stilen er jo at det var sånn da de flyttet inn!


Hanne

Veronica sa...

Gratulerer så mye, "stjeler" denne av deg siden du gir den videre til alle som leser her:) Så, tusen takk. Hehe.

Forresten imponerende at du kjøpte ditt første hus, alene som 21åring. Jeg var også 21år når jeg kjøpte ei leilghet, men sammen med mannebeinet mitt vell og merke. Her bor vi enda(er hele 22år nå, hehe) og stortrives sammen og slik blir det forhåpentligvis til vi blir gamle:)

fryd&forandring sa...

Heisann! Morro å høre litt mer om hva som utgjør personen bak bloggen!
Må si jeg er imponert over klokkeprosjektet ditt, det var skikkelig stilig!

Ha en fin dag, klem fra meg!

lisje astrid's husblogg sa...

Heisann♥
Kjempe kjekt å verte betre kjendt med deg:)Ei flott dame med masse flott å "by" på♥

Tusen takk for gode ord frå deg♥
Set stor pris på det:)
Ønsker deg ein god 2.pinsedag vidare♥
Klem frå Astrid:)

Related Posts with Thumbnails