"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 21. mai 2010

Hobby: Papirklokker.


Da er jeg ferdig med klokke-prosjektet mitt!!! Åh, så herlig det ble!! :D:D
Vet ikke helt hvor jeg skal henge det enda, men jeg finner sikkert en plass.
Hva synes dere?!



Jeg har brukt en klokke template som jeg kopierte ut i forskjellige størrelser..



På den lokale hobby butikken fant jeg klokkeviserne for 49,- og litt kartong som jeg brukte på fremsiden og på baksiden slik at de skulle holde seg stive.
Så tilslutt var jeg på Nille å fant sort "skinn"-tråd for 20,-.

Så det er bare å prøve selv!!

Nå skal det ut å jobbes i hagen. Ha en kjempe fin dag.

Klem Madelen

10 koselige kommentarer:

Silje sa...

WOW!!! Det ble KJEMPE fint!!! Nå ble jeg kjempe inspirert! Og fikk lyst til å herme! ;)

Ha en god helg - og kos deg i hagen!

Klem fra meg

Randi sa...

Så kult! Alt du får til, altså:)
Ha en flotters fredagskveld!
Klem:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så fint det vart!!:) Eg er imponert!:))
Kos deg i hagen!:) og god langhelg;)
Klem:)

trine sa...

OG JEG SIER DET IGJEN-HELT UTROLIG :=)!!
DET AT DU PLASSERER ALLE KLOKKENE SOM DU GJØR VAR ET SJAKKTREKK AV DIMENSJONER.

Stå på, du kan trylle!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Ps, det ligg noke til deg på bloggen min:)

Monica sa...

Kjempestilig!!!

Ha en flotters piunsehelg!
klem

Kaoskontroll sa...

Hadde jeg hørt på pappa hadde huset blitt malt utvendig hvert år... og ellers hadde ingenting annet skjedd! ;)

Klokkene ble kjempestilige! Og så lekker trappen din er blitt! :) Min rudolf røk rett og slett ut av huset, for jeg ble lei av å støvsuge på hår hele tiden.

Håper du har en kjempefin pinse! Klem

Elfrid Johansen sa...

Den ble utrolig kul!!!

Erika sa...

Klart du er med og det er klokkene dine også! Tusen takk Madelen!

Klem fra Erika i Kreative Kvinner :)

www.jeanetteskreativeutbrudd.blogspot.com sa...

Hei!

Oj, så kult dette ble! Du er kreativ altså:-)Skal i gang med et klokkeprosjekt selv snart.
Det var mye jobb med settekassa ja, syns du er tålmodig som holder på med 3 stk samtidig... Gleder meg til å se!
Jeanette:-)

Related Posts with Thumbnails