"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 18. mai 2010

Elsker gamle bøker!!

Har endel gamle bøker, men jeg blir aldri lei. De er så herlige og har så mye sjarm og sjel!!



De er smykker både i og utenfor bokhylla!

Ellers har jeg ikke no nytt å komme med i dag, men kommer sikkert med no morro i løpet av uka.

Håper alle hadde en herlig dag i går? Gratulerer dere på etterskudd med denne super kule ballongen.



Klem Madelén

5 koselige kommentarer:

Anonym sa...

Da er bloggen din lagt til i favoritter, så her skal det følges med!

//Nicolai

Villa von Krogh sa...

Gratulerer på etterskudd ja. :)

Ha en fin uke! Klem fra meg

Hannes favoritter sa...

Vel overstått!

For noen nydelige bøker!
Skikkelige smykker!

Ha en super kveld!

Klem fra Hanne

sylvia sa...

å ja,gamle bøker er så vakkert,har vært på skatte jakt jeg å,funnet noen skatter fra 1800 tallet,bibler og salmebøker.
å andre,
ønsker deg en herlig kveld,
klem fra sylvia

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydelege bøker! Smykker som må visast fram!!:)
Tusen takk for råd og tips om layouten min, ikkje enkelt å bestemme seg;)
Alltid kosleg å få helsing frå deg, set stor pris på det:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Related Posts with Thumbnails