"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

fredag 7. mai 2010

Før - Etter kjøkkenkrok.

Her er noen før og etter bilder fra kjøkkenkroken. Benken er laget helt selv :D "Selvgjort er velgjort!!".





Er ikke helt ferdig (som vanlig). Skal ha et søppel-system under benken, men det er et såre strev å finne noe som passer inn i den stilen som jeg prøver å lage på kjøkkenet. Noen tips?

Her er før-bildet: blæææ....


Håper dere alle får en kjempe fin og solfylt helg!!

Klem Madelén


PS: Vil også takke Camilla for blogghjelpen jeg fikk. Nå har jeg også 3 kolonner. Tusen takk!!!

13 koselige kommentarer:

♥ Monica ♥ sa...

For en herlig kjøkkenbenk. Den ble jo bare helt nydelig. Jeg har dessverre ikke tips til søppelsystem. Du har en fantastisk fin blogg forresten. Jeg legger den til i bloggrullen min, og legger meg til som følger ;)
Håper du har en fin fredagskveld. Klem.

Randi sa...

Så koselig det blei! Og veldig imponert over den selvlagde kjøkkenbenken. Mange flotte detaljer også:)
Ha en flott helg, kose deg masse:)
Klem, Randi

Severin Borge sa...

Hjemme-Mekk, det er noe vi kan. ;)

åshilds villa sa...

hei..du e jo flink..blei jo kjempekoseli..klemm fra åshild og god helg til deg..

Hannes dagbok sa...

For en forandring! Super fint!!
Jeg har et tips til søppeldunker og de får du på Ikea..hvis du går inn på kjøkkenbildene på hjemmesiden min http://www.hanneoglars.com/ så har jeg noen kjempefine hvite søppeldunker som fåes i flere størrelser:)

Klem Hanne

Camilla sa...

Hyggelig at du er fornøyd med 3kolonner =)

Kjempe fin kjøkkenkrok, for en utrolig forandring!!

Håper dere får en fin helg.
Stor klem fra meg.

Fru Andersen sa...

Så flink du er til å gjøre ting selv! Den kjøkkenbenken var jo kjempe fin! Takk for hylle tips, deilig å slippe å sage selv, håper de vil sage for meg på trelasten;-)

Ha en fiiiin helg!

trine sa...

Hei Madelen:=)

Jøss a meg så stor forskjelle det ble, og så absolutt til det bedre!

Ha en deilig helg beggge to, du og din kjære MANN:=)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

For ei forandring! Og kor flink du er!:) Kjøkkenkroken vart kjempefin!:)
Bossspann i sink hadde kanskje vore noke?
Kos deg i fineveret!
Klem:)

Marianne sa...

Så fint det ble!! Og likte godt navnet på den gamle kjøkkenvekta, hehe ;)

Martemora sa...

Hei! Takk for kommentar - enig, kjempefine knekter :) Likte også veldig godt blondebåndet du hadde festet på kanten av hylla... Likte bloggen din så jeg legger den til i følgelista mi ;) Klem Martemora

Vivi sa...

Bossspann i sink ja, eller henga opp ei gardin i eit "gamaldags" stoff rundt benkeplata?! Litt sånn rynkete oppe og hengt opp på sånn gardinspiral som ein enkelt tilpassar etter behov... Litt vanskeleg å forklara:-/

Renater Hauge sa...

Så pent det ble Madelen! Jeg må innrømme at jeg ikke har vært så veldig mye ¨å sett på bloggen din. Men den er utrolig stilig! Håper du har det ellers bra :) Klem fra Renate

Related Posts with Thumbnails