"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

søndag 16. mai 2010

Før - Etter: Nymalt trapp!!

Hipp, hipp, HURRA!! Oljemalingen er ryddet vekk!! Tra-la-la.. Ferdig!!

Så da har jeg den store gleden å vise frem min fabelaktige nye trapp og den midlertidige "daybed'en" som er under. Jeg har pusset og spraklet trappen ca 3 ganger, deretter grunnet 2 strøk med Jotun Fenom oljemaling og Så tilslutt 1 toppstrøk med "eggehvit" oljemaling (kunne sikkert tatt 2 strøk, men eh..NEI!!).

Håper dere liker det dere ser!!

Etter:







Før og underveis:







Trappa skal også få seg noen små antiskli tepper (for jeg er lei av å dette ned) og så skal veggen under trappa tapetseres, men det blir i en senere annledning. Når det regner penger på meg :P
Så da kan jeg endelig slappe litt av å nyte kvelden og morgendagen!! *happy*

Med det så vil jeg ønske alle som er innom en herlig morgendag!

Klem Madelén

12 koselige kommentarer:

Greta sa...

Så fint det har vorte hos deg. skikkelig flott trapp. koser meg og ser på bloggen din nå. Ha ein strålandes 17. mai feiring i morra

Camilla sa...

Wow så fint det ble, skal si du har stått på! Utrolig fint, du har god grunn til å være stolt!

Kos dere imorgen, håper dagen blir fin!
Klem C.

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Nydeleg!!!:)
For ein flott jobb du har gjort! Blir litt småkvalm av å tenke på vår trapp som venter på meg..men når eg ser at den kan bli slik så blir eg motivert!! Takk:)
Kos deg ikveld!
Klem:)

Hvit Villa sa...

Wow! Så lekkert det ble...det må jeg virkelig si! Nydelig. Kan jeg spørre hva Jotun Fenom er??

Bettum Villa sa...

Hvit Villa: Jotun Fenom er Jotun sin egen oljebaserte grunning. Skikkelig robuste saker som vistnok egner seg godt til bruk i trapp.

Takk for kommentarene! Det varmer!
:)

Hvit Villa sa...

Aha! Takk for info. Skal nemlig male trappen (igjen) om ikke så lenge vi også. Sist malte vi den med Oxsan oljebasert gulvmaling, men den har visst utgått. Kjøkkengulvet har jeg malt med vannbasert gulvmaling, men synes ikke det er like slitesterkt.

Sannes verden sa...

Utrolig fint:)
Kunne nesten ønske jeg også hadde en trapp jeg kunne male;)

Minmill sa...

Jepp, selvfølgelig like jeg trappen din. Den ble mye finere eggehvit enn beige. Jeg ser at jeg godt kunne hatt på det fjerde strøket med maling på våres trapper, men etter tredje strøket var jeg så lei at jeg ikke orket det. En eller annen gang må jeg sikkert ha et vedlikeholds-strøk, så det får heller komme da. Jeg har ikke skli beskyttet trinnene enda, men lurte på å lage en sandstripe ytterst på trinnet. Hva har du tenkt å gjøre? Trappen er så fin når den er malt og det er liksom litt tiltak å gjøre noe mer nå. Men du verden så kjedelig å skli i trappen, og ikke minst farlig.

Takk for titten og takk for koselig kommentar hos meg. Klem Minmill

Romantikk-takk. sa...

:)Hei. For en forskjell,helt klart mye finere nå ja. Flott blogg. :) Mette.

-Ultima-Thule- sa...

Så flott blogg du har og tusen takk for besøket inne hos meg :0) Må jammen si at du har hatt litt av en jobb med den trappen!!! SÅ pen som den ble da!!! Godt jobbet, du kan virkelig være stolt av deg selv!! *Klem*
-Kamilla-

Randi sa...

Åh, den ble jo helt utrolig fin da!!!!!!!!! Så kjempeflink du har vært:) Vet at det er mye arbeid med trapper, og så er det så sinnsykt deilig når man er ferdig og stolt kan se på det ferdige resultatet:) GODT JOBBA!!!!
Klem:)

Tove `blogg verden sa...

Måtte lete meg frem til trappe innlegget ditt : D Så utrulig flott den ble!!! Gleder meg virkelig til vår blir ferdig ja !!
Klem Tove

Related Posts with Thumbnails