"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 15. mai 2010

Fridager = Ut på tur!!

Siden det er langhelg og jeg har funnet ut at jeg endelig skulle male ferdig trappen så har vi vært nødt til å forlate huset for ikke å bli løsmiddelskadet. Da gikk turen til Essoskogen. Hadde aldri vært der før og må bare si at det var helt fantastisk å gå tur der. Kjæresten fikk også tatt noen stilige bilder som jeg gjerne låner litt her på bloggen :P.









Merker at jeg trenger å komme meg litt mer ut for det var helt himmelsk!!



I går var jeg også så heldig at jeg fikk både Jeanne d`Arc Living nr 3/10, som jeg vant av Monica her om dagen OG mitt abbonoment på Lev landlig. JIPPI! Da fikk jeg virkelig kosa meg på soffan! Her er et par bilder som inspirerte meg. Likte spesielt at de tapeserte kjøleskapet!!







Begge bladene er virkelig til å anbefale til de som liker den landlige stilen og som er på jakt etter inspirasjon. Så løp og kjøp hvis det er noe for deg ;).



Sånn ellers så har jeg jo jobba endel med den hersens trappa de siste 2 dagene. Skal si med hånden på hjertet at det er LENGE til jeg skal male en trapp igjen. Kjæresten sa (som en spøk) at jeg skulle få lov til å gjøre ALT selv som en lærepenge. Slik at jeg kanskje tenkte meg om 2 ganger før jeg startet med å pusse opp igjen, og han hadde helt rett!! Jeg er veldig lei av å male nå (merk: han hjalp meg med 1 strøk under trappa i går.. VELDIG TAKKNEMLIG!!).

MEN i løpet av dagen så skal siste strøk på trappa males *gledesdans*. Og da er jeg forhåpentligvis ferdig *krysser fingrene*. Gleder meg til å vise resultatet. For det er virkelig en stor forandring. Fra grå-grønn gusje trapp med masse merker til en helt hvit flott trapp :D:D. Skal, vel og merke, ha små ovale tepper i trinnene slik at faren for å dette ned blir litt redusert, men de kommer ikke med en gang. Må jo ha penger til alt dette også vettu :P.

Så da ønsker jeg alle sammen en fantastisk 17. mai helg. Håper alle får solfylte dager (meg innkludert :P).

Stoor klem Madelén

6 koselige kommentarer:

Tulip sa...

Takk for koselig kommentar hos meg!

Så du har vært i Essoskogen, ja der er det fineturområder.
Lurer på om du kanskje bor ikke langt herfra.
Bettum...er det Ilebrekke?

Klem

Bettum Villa sa...

Nope.. det er i Våle det :)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det er herleg med tur og frisk luft!:) Flink fotograf han typen din:) Fine bilder!
Gleder meg til å sjå den kvite fine trappa di;)
Og for nokre kreative arbeid du har gjort under her!!:) Kjempefine! Har så lyst å prøve decoupage sjølv..lure på om eg snart skal gjere alvor av det:)
Kos deg ikveld!:)
Klem:)

trine sa...

Tror nesten du kan skrive en roman snart for det var nesten som om jeg var inne i hjemmet ditt og var med på hele prosessen med trappa:):)!

Kommer snart for å inspisere alt sammen ,nå er du advart he he ...

Severin, din koselige og morsomme kjæreste tar som vanlig lekre bilder.

Er alt for lenge siden jeg selv var i Essoskogen, sukk.

Ha en alle tiders 17.mai og gratulerer med dage:D

Ps:Dere må komme å se hvor flott decoupagebrettet ble ute på terrassen sammen med blomster og alt det andre.Tusen takk.Ds

Lykkehjemmet sa...

Flotte bilder fra naturen,jeg blir aldri lei av å ta bilder ute i naturen.
Ønsker dere en flott feiring av 17 mai!!
Klem Mona

Fru Andersen sa...

Så flotte bilder! Det er deilig å komme seg ut på tur en gang i blant ja!

Skjønner godt stresset med trappen, det var så mye styr da det sto på hos oss at jeg angret på at jeg hadde begynt med det. Men nå er jeg jammen glad jeg gjorde det likevel, for flott forandring! Gleder meg til å se bilder av hvordan det blir hos deg:-)

Ha en fin 17mai i morgen!

Related Posts with Thumbnails