"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 20. mai 2010

Gammel "ny" lampe.


Fant også denne slitte og litt stygge (men sjarmerende) lampa i kjelleren til pappa. Den kunne jeg bare ta med meg hjem... så da gjorde jeg det!! :P

Den har kanskje ikke den herligste fargen (brun), men man kan jo alltids spraylakkere den i en senere annledning hvis den kræsjer helt med det rundt :D.
Det ser vi når vi blir ferdig med kontor hjørnet... en gang... en vakker dag..

Vil også bare si takk for alle snille kommentarene i forrige innlegg. Det er virkelig til hjelp når man sitter å ikke er helt sikker. Så bloggen blir som den er nå, inntil videre i allefall. :)

Ha en kjempe flott dag!
Klem Madelén

11 koselige kommentarer:

Anonym sa...

hei :)
sånn lampe hadde vi hjemme når jeg var liten, bare at den var rosa " lekker" :P
det bordet du har satt den fast i , er det det palle bordet? jeg må komme ned å se på det en dag, når jeg er frisk igjen:)
stor klem fra nesten naboen ;)

Bettum Villa sa...

Hei sjuklingen.
Ja, det er pallebordet, men det er fremdeles ikke ferdig. Mangler bordben og et strøk med beis.
Du er selvfølgelig hjertlig velkommen uansett om det er ferdig eller ikke :P.
Klem Madelén

trine sa...

Den spraylakkerer du i sølv vettu så er den plutselig helt moderne!

Gubban den lampa der er fra pappa`s og min tid:):)

Utrolig morsomt skatte funn.

Pappa samlet og jeg kastet(flaut).
Han tenkte tydeligvis lenger enn meg.

Nils-Henrik Henningstad sa...

Hei, Takk for hyggelig hilsen. Gratulerer med kul lampe - gleder meg til å se hvor den havner..klem Siv

Monica sa...

Hihi! Sånn hadde jeg også da jeg var liten. I den "lekre" brune fargen!:)

ha en flott kveld!
Klem

Fru Andersen sa...

Synes slike lamper er helt topp! Liker så godt den rene og enkle formen, rett og slett super funksjonell design;-) Blir nok flott på kontoret!

Trappen ble bare helt fantastisk flott! Den forskjellen da! Og så var det veldig smart med den sofaen under trappen der, LIKER!

Ha en flott kveld videre søte deg! Klem -klem!

Randi sa...

Så stilig! Er utrolig hva som kan dukke opp i kjellere og på gamle loft! *KNALLGØY*
Kos deg ikveld:)
Klem

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hmmm...sånn hadde jo virkeleg eg på pulten min heime på jenterommet. Den må eg prøve å finne igjen;)
Eg er sikker på at du får den lekker:)
Ha ein fin kveld!
Klem:)

Silje sa...

Å! Så fin!! Brunt kan jo egentlig passe til det meste! Men hvis ikke kan du jo spraylakkere den, ja! :) Ser ut som faren din har en del skatter! :)

Ha en fin helg!

Klem fra meg

Merete sa...

Takk for hyggelig kommentar hos meg:)
Husker de lampene der, blir nok kjempefin med litt spray:)

Ønsker deg en god helg:)

Klem, Merete...

fryd&forandring sa...

Ojojoj!!! SÅNN lampe hadde jeg i grønt da jeg bodde hjemme! De er jo superpraktiske og igrunn ganske kule!

Ha en fin fredag!!

Related Posts with Thumbnails