"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

tirsdag 25. mai 2010

Blogg knapper og en hjemmelaget Award.

Først og fremst må jeg bare takke for så utrolig mange som er innom siden min. Det er så morro siden jeg fremdeles er ganske så fersk i "faget" :P.
Sjekket i går og fant ut at den siste mnd. hadde det vært 4000 hits!?!?
Så igjen TUSEN TAKK!


I går så var jeg i det kreative hjørnet, men alt jeg scrappet ble bare misslykket. Så da fant jeg ut at jeg heller kunne være litt kreativ i photoshop elements i steden for.

Disse blogg knappene er resultatet.






Siden de er laget av meg så tar jeg meg den store friheten til å si: "Vær så god!! Bare ta!"
(Høyre museklikk på bildet, så lagre som "valgfritt")
Setter pris på om du legger igjen en kommentar på de du låner med deg, slik at jeg vet hvilke knapper som fenget. Så kan jeg jo lage flere en annen gang.







Sist men ikke minst så har jeg laget min egen lille Award som jeg ønsker å gi videre til 4 bloggere som gjør meg så glad. De har alltid noen glade kommenterer på lur, og noen ganger så virker det som om de faktisk bryr seg om hvordan jeg har det og hva jeg gjør. Dette fortjener å bli annerkjent synes jeg!!
De 4 er:


Tusen takk for at dere er som dere er! Dere er hjertlig velkommen til å ta med awarden videre å gi den til noen dere setter pris på her i Bloggland.
Ha en kjempe fin dag!!
Klem Madelén

14 koselige kommentarer:

Camilla sa...

Næh, så koselig. Tusen tusen takk!
Det var en veldig hyggelig overraskelse på en ellrs grå tirsdag.

Koselige knapper du har laget, mulig jeg kommer innom og låner en ;)

Stor klem fra meg.

Jijji sa...

Så herlige knapper du har laget! Flink du!

Klem fra Jijji

Har en drøm... sa...

Så mange flotte knapper du har laget da, flink:o)
Jeg ergrer meg grønn for ikke å få til en dr...t med bildene mine, skjønner ikke bæret av disse photoprogrammene jeg!
Men da har man gode bloggevenner og Camilla som du gav en award til er min bloggeengel, hun fikser og ordner, så jeg syns og hun fortjener awarden:o)

Ha en flott dag!

Klem Line

irina sa...

Heisann og tusen takk for kommentar.
Nå vet jeg o at du eksistere...det viste jeg ikke før...jeg er så dårlig med å besøke nye bloggere..egentelig andre enn de som kommentere...blir så lite tid :)

:)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Så snillt av deg Madelen!:))) Den vart eg kjempeglad for! Så flott og heimelaga!:) Det varmer i hjartet;)
Og klart eg bryr meg om korleis du har det:))
Tusen, tusen takk!:)
Skal lage innlegg om den i morgon:)
Ha ein knallfin kveld!
Stoor klem :)

PS; eg kjem nok til å "låne" ein knapp av deg. Kjempefine! Spesielt den med muffinsen på:)

♥ Hege`s Cute N Cool Blog ♥ sa...

Hei ♥

Guuuuuud så snill du er!!! jeg kopierte dem 3 første knappene...men må se om jeg kan bruke dem....:))) Utrolig flotte!!! Tusen takk for du deler dem med oss :))

Og din award var nydelig flott ♥ Du er flink!! :))

Ønsker dej en herlig uke ♥

Klem :)))

Randi sa...

Du er bare så søøøt!!! Tusen hjertelig takk for veldig koselig award:) Synes det er ekstra stor stas at du har laget den selv:) Er litt rart hvordan man knytter seg til hverandre i denne bloggverdenen, du er absolutt blitt et daglig "must" for meg:)
Kose deg ikveld, lover heder og ære i morgendagens innlegg:)
Klemmer

Randi sa...

Og du, de knappene var jo kjempefine! Har mange talenter du, skjønner jeg:) Låner dem gjerne en dag:)

Ida Susanne sa...

Super søte
Flink du er:)

Koselige ord du la igjen inne hos meg da, så koselig:)

Jeg hadde ikke planlagt å tapesere vaskemaskinen egentlig, men plutselig datt ideèn inn i hodet mitt-slik det ofte gjør
*knis*

Jeg tegnet til hull ol på voksduken og klipte til, brukte vanlig karlsonslim(som har holdt utrolig godt ikke tegn til voksduken ikke holder og det er snart et år siden jeg gjorde dette prosjektet)
Jeg brukte en pensel for å få limet jevnt utover, festen duken på vaskemaskinen og dro over med en bok for å få ut evt luftbobler:)

veldig morro og ikke vanskelig:)

Lise ♥ sa...

Så fine knapper, flink du er :)

Koser meg med Twilight ja. Om ikke så lenge kommer film nr 3, men de kan jo sånn egentlig ikke måle seg med bøkene.

Håper kvelden er fin.

Klem

Hannes dagbok sa...

Her var det mye fint og jeg er rimelig sikker på at jeg kommer og låner!

Ha en herlig dag snille Madelen!

Fru Andersen sa...

Hei og hå skjønne Madelén!

Jeg så de flott knappene dine og den nydelige awarden i går, men surfet via iphone og da er det så irriterende smått å skrive kommentarer!

Men gjett om jeg ble glad! Det var en utrolig søt award, og jeg ble helt rørt over de fine ordene! Du har jo alltid et oppmuntrende ord eller en søt tilbakemelding på lur, så jeg synes jammen DU fortjener en slik award selv jeg;-)

Kjempesøt den muffinsknappen, den var min favoritt blandt alle de flotte knappene du har laget!

Ha en nydelig onsdag søte du! Klemmer!

Har en drøm... sa...

Hei igjen
Koselig at du ville bli med på min give-away, men husk og linke, du tok to lodd;o) Lykke til!

Klem Line

Monica sa...

Så flotte knapper!
Jeg forsyner meg gjerne av de 3 øverst i første omgang;)

Takk, hihi;)

Related Posts with Thumbnails