"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

lørdag 22. mai 2010

Hobby: Esker og gavepose.

I går kveld fikk jeg igjen den kreative (men ikke hellige) ånden over meg :P. Den kommer gjerne snikendes sånn i 8-9 tiden på kvelden, så hvis jeg ikke er forsiktig så griper den tak i meg og krever at jeg lager noe til den...
Så jeg lagde noen morsomme papir esker og gaveposer og dekorerte dem med glansbilder og blomster.
Her er 2 av boksene:


Kanskje noen skal være heldig å få en liten pinse gave... hmmm.. har jeg no å gi da?... må tydligvis tenke litt på den. Siden jeg var så uheldig å ikke rakk butikken i dag.
Synes det var veldig dumt av dem å stenge før jeg var klar for butikktur.
SÅ DET SÅ!! Dumme butikkene!
Ergo så ble det "handling" hos svigers. Tusen takk for proviantene.
Ellers ønsker jeg alle en flott pinse med masse god mat og hygge!
Klem Madelén

2 koselige kommentarer:

trine sa...

Wov!!! Hvor tar du alle ideene dine fra:=)

Dette var jo skikkelig flotte ting.

Har blitt en beundrer av deg da jeg selv ikke har disse evnene,sukk.

Ha en deilig pinse helg dere 3.

Veronica's hus sa...

Jøss så spennende!
Superlekre ble de også.

Flink er du:)

Related Posts with Thumbnails