"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

onsdag 26. mai 2010

Mannens vinkling av saken.


En tirsdag (gårsdagen) i Herr Bettum sitt liv:

Jeg hadde endelig begynt å senke skuldrene. Kvitringa kom tilbake til "gården" og sola var på. Trappa var ferdig og det var kjøkkenet også (inntil videre i allefall). Jeg ante fred og ingen fare. Hverdagene hadde igjen blittrolige og løsningsmiddel-luktene hadde endelig forlatt huset.Jeg kunne igjen fylle dagene minne med det JEG syntes var gøy, nemlig foto, kjæreste kosing og røyk. *puster lettet ut*

Ikke viste jeg at dette kun var midlertidig.


I går kveld:
"Kjæææære? Vet du hva jeg har lyst til?"
"Eh nei, fortell kjære.."
"Jeg var inne på en så fin blogg her nå, hvor hun hadde pusset opp sitt lille bad. Og det vat sååååå fint!!"
"Så morro da kjæresten min....
(Jeg begynner såvidt å ane ugler i mosen)".
"Jeg tror jeg har bestemt meg for mitt neste prosjekt..."
(NEEEEEEEEIIII *hyler*, God help me!!!)
"Kan vi ikke male og stasje opp lille vaskerommet a?!"
Laaaaang stillhet...
(Dette betyr, vi SKAL male vaskerommet. Hadde jeg ikke lært henne en lekse når hun måtte male hele den satans trappa alene? Tydligvis ikke.)

"Men kjæresten min, vi kan jo ikke male våtromstapeten,Det funker jo ikke?!"
"JODA!
(sa hun, som om det var den letteste tingen i verden)Jeg har jo allerede malt det en gang før, da var det jo et beige-gusje-farge. Så det går bra, det VET jeg!!Jeg tenkte at vi kunne jo bare tatt å..... bla bla bla bla"

Praten fortsetter men jeg hadde allerede meldt meg ut. Slaget var tapt. Kampen var over før jeg i det hele tatt viste at den hadde begynt. *SUKK*
"Curse all of you inspirational blogers out there!!" Alt jeg ville ha var litt fred og ro. Men Neeeida!
Hun skal i allefall få lov til å male ALT selv. Jeg kan kanskje være behjelpelig med å flytte vaskemaskinen, men det er alt!
hmmm... kanskje jeg kan fikse det slik at hun ikke kommer på internett i noen uker *tenke tenke*Det er en god plan...

Fader! Nå er kaffen min kald også!!!


*end scene*


Dette var en mer humoristisk vinkling av hvordan min kjære har det her på Bettum. Kanskje litt overdrevet, men det gav virkelig en god latter her i hjemmet :P
"Ikke vær så dramatisk min kjære!! alt ordner seg :P"


Sånn ellers så fant jeg en annen knapp i går som jeg hadde glemt å dele med dere. Den hadde gjemt seg i en annen bildemappe. Lille slemmingen ;).
Vær så god!


Ønsker alle en god onsdagskveld.

Klem Madelén

7 koselige kommentarer:

Camilla sa...

Herlig.. har hørt den før ;)

trine sa...

He he nå fikk jeg dagens gode latter .Tuuuuusen takk for de "mannlige" tankene, humre ,humre:=).

Det jeg finner av tekst og bilder +ideer her inne blir bare bedre og bedre-hvor vil dette ende da tru??

Ha det praktfullt begge tre:)

Har en drøm... sa...

Hahaha, herlig ♥ Føler og at det er litt slik her:o)

Klem Line

Martilie sa...

Herlig historie!! Nikker gjenkjennende, det er jo litt sånn hos oss også, stadig vekk... :)

Tusen takk for kos kommentar hos meg, da fant jeg deg også.. Har kost meg her inne og lest litt nedover, lagt med som følger for dette vil jeg lese mer om :)

Ha en flott dag!

Tove (Martilie)

Lykkeliten sa...

Haha, herlig=) Og hørtes jo aldeles kjent ut da.. ;)

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Hehehehe :)
Herleg historie! Litt sånn her i heimen og.
Min kjære er rett og slett begynt å koble pratet mitt heilt ut. Han seier berre ja og jatter med, men får ikkje med seg ein drit;) Har tatt han på fersken fleire gonger. Så no må han gjenta alt eg seier;)
Gleder meg til å sjå det oppussa vaskerommet ditt!:) (Håper han ikkje kobler ut nettet ditt;)
Ha ein strålande torsdag Madelen!
Klem:)

Trine sa...

Førr ett arti innlegg :D
Likte måte du vinkla det på :D hehe..
Det må æ å prøve engang! *glise*

Tusen takk for en kjempekoseli kommentar :)
Gjør alltid godt å få litt komplimenta :D
Å takk for tipset :)
Ska si fra om æ treng bildehjelp :D
(satse på å få Photoshop snart)


Klæm Trine

Related Posts with Thumbnails