"When all else fails, drink tea!"

"When all else fails, drink tea!"

torsdag 13. mai 2010

Ny kandelaberlampe.



Etter inspirasjon fra bloggen til Tine så dro jeg direkte til Gjennestad Gartneri for å finne noe jeg kunne henge kandelaberen min i. Jeg ble 90kr fattigere, men veldig glad!

Absolutt ikke så stilig som den til Tine, men jeg liker den og det er jo tross alt det viktigste, eller hva?
Har fyrt den opp hver kveld nå og synes den gir så fin stemning i gangen. Har en følelse på at det kommer til å gå endel stearinlys i fremtiden :P.

Ønsker alle en herlig fridag, her i gården skal de ikke jobbes før neste tirsdag. Jippi!! Da skal jeg endelig få avsluttet endel uferdige prosjekter. Gleder meg!

Klem Madelén

9 koselige kommentarer:

trine sa...

Den er fin som snusk den -har to stk selv, en inne og en ute:=)

Martemora sa...

Oi, så stilig!! Kjekt å kunne få gode ideèr fra noen, og nå fikk jeg en fra deg :) Takk!
Martemora

Camilla sa...

Så fiiiiiin!

Håper du har en fin fridag.
Klem C.

tove sa...

Hei hei
Så koselig det var her da
Legger meg til som følger jeg
Ha en fin dag

Tove

Rosemary and Thyme sa...

Det var et lurt oppheng!!!
Kjempefint var det.

Ha en fin helg. Godt med noen fridager i strekk.

Klem Tove

Randi sa...

Så fint det blei!
Ha noen flotte fridager, kose deg masse:)
Klem, Randi:)

Familien Furu sa...

Hei hei :)
Så koselig at du ville være med på Give Away inne hos meg :)
Den kandelaberen var lekker, kan tenke meg at det ble kos :)
Ønsker deg en herlig helg og en super 17 mai
Klem klem

Elizabet Stilig hjem sa...

Så fint det ble med den kandelaberen hengende.

Klem Elizabet

Fru Andersen sa...

Så flott å henge den opp slik på veggen! Absolutt noe for gangen min;-) Lur ide!

Ha en kooooselig kveld søte deg!

Related Posts with Thumbnails